Inny komputer
Inny układ dolotowy, zaczynając od ksztaltu , kończąc na braku klapek, które lubią się urywać w BMW
Inna turbina - mitsubishi bez zmiennej geometrii
Silnik w R75 siedzi poprzecznie, nie jak BMW wzdłużnie, więc cały osprzęt musi byc innaczej podłączony, kształt rur itd.
Zależy co chcesz wymieniać. Jeżeli chodzi ci o sam silnik, bez osprzętu, typu układ dolotowy wydechowy, mocowania, to pewnie podejdzie.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Nie Paź 31, 2010 18:00
maciek3er napisał/a:
a jak jest w m47R?
Common rail. Jest to odpowiednik M47N z małymi modyfikacjami. Nie wszystko pasuje tak jak napisał Pieta. Osprzęt typu rolki trzeba brać od M57, obudowa termostatu też inna, kolektor dolotowy inny, szyna CR inna, wtryski niby BMW ale brak w katalogu BMW i jeszcze parę innych detali.
Czytałem chyba Twój post na forum BMW. Osobiście bym nie pakował się w taką podmianę.
odswieze temat, bo nigdzie nie moglem znalezc jednoznacznej odpowiedzi, mam pytanie czy idzie wsadzić goły słupek bez osprzętu z rovera 75 2.0 cdti 131km cr do bmw e46 m47tu/m47n 150km na cr 2004 rok ? czy przerabiał już ktoś ten temat łapy i skrzynia pasują?z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum