Witam. z gory przepraszam jesli temat juz sie pojawil. jednak ja go nie znalazlem. Kolega ma 220sdi i ma problemy z odpalaniem. mechanik stwierdzil uszkodzenie sterownika pompy paliwa. szukalem na allegro nie moge znalezc tej czesci. czy ktos z szanownych forumowiczow moglby pomoc? ile kosztuje ta czesc nowa a ile z drugiej reki? czy lepiej nowke kupic? ew jakies linki do sklepow z ta czescia. bardzo prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony przez szoso Pią Lis 05, 2010 11:34, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 05, 2010 11:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
sterownik można naprawić, ale nie wiem czy się to opłaca bo jest to koszt około 300zł gdzie za tyle można kupić całą pompę używaną
a co do kupna samego sterownika to prędzej go kupisz z pompą niż osobno, mowa o używce
co do nowego sterownika to nie mam pojęcia
dzieki za odpowiedzi, ale gdy kliknalem w link i pokazalem kumplowi objawy ktore wskazuja na uszkodzenie sterownika mowi ze on ma inaczej. ze jak silnik zimny jest to jak by paliwo wcale nie dochodzilo. pompa paliwowa raczej bedzie czysta bo filtr paliwa regularnie wymienia i na filtrze tez osadu zadnego nie ma. a na rezerwie nie jezdzi. co wiecej ma bardzo wysokie spalanie dochodzi nawet do 11l/100 umowil sie z mechanikiem na podpiecie pod komputer i sprawdzenie kodow bledow wiec zobaczymy.
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Sob Lis 06, 2010 13:32
W 220SDi siedzi pompa VP-37 i ona nie ma sterownika , pompa jest sterowana poprzez ECU. Przyczyną tych objawów mogą być zabrudzone nastawniki dawki paliwa, uszkodzony czujnik temp. paliwa. Tu: http://www.google.pl/imgr...ved=0CCgQ9QEwBQ masz sporo informacji na temat tej pompy. Tu: http://roverki.pl/zrob-to...ch-serii-l.html masz opisane jak wymienić w/w czujnik temp. paliwa. Piszesz jeszcze, że objaw jest taki jakby wogóle nie dochodziło paliwo, może paliwo się cofa, bo nie trzyma zawór zwrotny w gruszce.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum