Witam
Otóż po remoncie kapitalnym silnika, tj: wymiana korbowodów z tłokami, panewkami i pierścieniami, popychaczy hydraulicznych 8szt., uszczelek pod głowicę i miski olejowej, pierścieni uszczelniających wałek rozrządu i wymianie 2 pasków rozrządu, oraz po ustawieniu rozrządu i poskładaniu wszystkiego tak jak powinno być i zalaniu olejem silnikowym. Przy pierwszym rozruchu po zmontowaniu wszystkich części samochód odpalił od 1 strzała i zaraz zblokowało wałek rozrządu. Teraz kluczem nie idzie obrócić ani do przodu ani do tyłu na kole pasowym. Przed rozruchem dla pewności było sprawdzane kluczem na kole pasowym czy idzie obrócić i szło elegancko. Co może być przyczyną tej usterki?
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 11, 2010 17:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum