Forum Klubu ROVERki.pl :: [2.0 iDT] Mój ostateczny wykres ;)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[2.0 iDT] Mój ostateczny wykres ;)
Autor Wiadomość
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1747
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Nie Paź 10, 2010 09:57   

panowie, podkladki pod wtryski sa jednorazowe!!!

jak bedziecie dogniatali je to wtrysk bedzie glebiej w komorze a tam liczy sie kazda .1mm
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 10, 2010 09:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 10, 2010 10:29   

flapjck1, moze masz racje ze kazda setna sie liczy. ale te podkadki sa ciezko dostepne co jest dziwne i to bardzo. ja umylem je w ropie i zalozylem ponownie
flapjck1, a jaki moze miec negatywny skutek nie wymiana tej podkladki
rozumie ze podasz zderzenie tloku z wtryskiem ale wydaje mi sie to malo prawdopodobne. ale czy cos jeszcze moze sie stac??

dzis jezdzilem po wymianie wtryskow i cezko mi powiedziec czy jest wieksza wiksa;/
pojedzie sie na chipa kiedy w koncu to zobaczymy co daje usuniecie kata, zmiana wtryskow, usuniecie odmy oraza w planie jeszcze zaslepienie egr
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1747
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Nie Paź 10, 2010 11:40   

inne umiejscowienie punktow "wytrysku" rozpylacza spowoduja inaczej zachodzace procesy spalania ( pamietajcie ze tu musi byc samozaplon ) a konsekwencje moga byc takie: pekniecie tloka, uszkodzona glowica, uszkodzone zawory, pekniety wtryskiwacz a najbardziej prozaiczne - problemy z uruchamianiem, moca, dymienie, spalanie

a zalozenie starej podkladki moze skutkowac prozaiczna nieszczelnoscia pod wtryskiem i przedmuchami
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Paź 10, 2010 14:59   

poszukam nowych jak znajde to zaloze nowe

[ Dodano: Nie Paź 10, 2010 15:59 ]
ale jak tak teraz mysle to sruby lapki trzymajacej wtrysk powinny byc dokrecone z okreslona sila a nie jak ja to zrobilem "dosc mocno ale na czuja zeby nie za mocno"
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Paź 12, 2010 13:26   

Zrobie dokładne pomiary jak w końcu wypłata dojdzie, ale wg skromnych obliczeń (wlanie 7l ropy i tankowanie jak zaświeci rezerwa) wyszło, że spalanie po mieście, w korkach, często na zimnym silniku wyszło jakieś 6,9 litra/100 km. Tak więc z wyniku jestem zadowolony :)
Na serii miałem przy takiej nodze 6,5-6,6 litra.

[ Dodano: Wto Paź 12, 2010 14:26 ]
Macie może namiar na jakiś sklep gdzie kupię rurę kwasówkę fi 63,5mm?
Bo kurde doszedłem teraz, że w R taka jest średnica wydechu i strumiennica 60mm mi trochę ogranicza.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Pią Paź 29, 2010 16:23   

up
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pią Paź 29, 2010 16:30   

A więc Panowie i Panie.
Dziś w końcu sprawdziłem spalanie i ogromne zdziwienie...
100% miasto, trochę ciągania przyczepy (może i dużo na niej nie było, ale zawsze opór), korki, pare razy gazowałem ostro, zimno - wolno grzejący się silnik).
Rezultat? 6,15 l/100 km
Przed chipem, wtryskami, latem było w mieście zawsze koło 6,4l /100 km, więc zdziwienie okropne ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Lisus 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Lip 2009
Posty: 233
Skąd: Poznań!

Rover 200

Wysłany: Sob Paź 30, 2010 12:56   

Jak to możliwe? :shock:
_________________
Ludzie szybko jeżdżą, bo nie mają wyobraźni... Ja zapi**dalam, bo umiem ;]
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sob Paź 30, 2010 13:07   

lepiej rozlozony moment po chipie sie to zdarza ale raczej takim malym a krzysiek wyciagnol gorna bezpieczna na polskie realia granice wiec trocje to faktycznie zaskakuje
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Paź 30, 2010 15:27   

Elastyczniejszy z dołu jest znaczniej, szybko rozpędzam się do 70 km/h (prędkość z którą z reguły w mieście jeżdzę), wbijam 5. Wcześniej też tak jeździłem, tyle, że dłużej rozpędzanie zajmowało.
Więc chyba stąd to spalanie. Przy gazowaniu rzeczywiście więcej spali, bo moc musi się skądś brać ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Sro Lis 10, 2010 17:00   

No a gdzie jest filmik :) ? Tyle czasu minęło od założenia tematu a filmu nie widać...

Dziś nagrałem króciutki filmik mojego R

http://www.youtube.com/watch?v=-_lZFVwZNvQ

Proszę się skupić na końcówce gdzie podaję prędkość w km/h. Na 2 i 3 biegu nie cisnąłem do dechy bo nie było miejsca więc się nie sugerować. Dopiero w przedziale 85-130km/h miałem okazję wcisnąć do oporu. W bagażniku wożę około 60kg... bez tego zapewne poszedłby ciut szybciej :)

dla porównania

http://www.youtube.com/watch?v=0-NQM58cgfg

bmw 330d na niższym biegu potrzebuje niemalże tyle samo czasu w przedziale 85-130 :)

Generalnie takie audi a3 2.0 140km łykam dość łatwo :)
_________________
reservasjonerb
est deals
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 11, 2010 20:55   

Zamiast filmiku wykres byś pokazał :P
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Czw Lis 11, 2010 22:17   

Nie pofatygowałem się na hamownie jeszcze... Jakoś nie zależało mi na wykresie ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] wykres
w końcu się doczekał
gralu Tuning mechaniczny 41 Pon Cze 28, 2010 23:59
Krzysi3k
Brak nowych postów Wykres z hamowni
rodi_ Tuning mechaniczny 6 Wto Lip 29, 2008 14:08
rodi_
Brak nowych postów [Rover200 1,8 VVC] Wymień olej!!! WYKRES dyno
Kozik Tuning mechaniczny 9 Sro Sie 10, 2011 08:22
dobryziom
Brak nowych postów [R420Di '96] Wykres, mało koni na serii
szoso Tuning mechaniczny 17 Pią Lis 04, 2011 21:49
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink