Wysłany: Wto Lis 16, 2010 00:34 [R600] Pytanie o alarm i pilot
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Posiadam auto jak w opisie, centralny i alarm z pilota, pytanie w jaki sposób i jakim nakładem finansowym (jeśli nie ma to manualnym) zrobić następujący myk:
aby po zamknięciu auta z kluczyka zasygnalizowaly mi to światła awaryjne, tzn mrugnęły 1 raz czy coś ?! bo przy zamykaniu i otwieraniu nic się nie dzieje, otwieranie jak otwieranie ale czasami zamykając to dla własnej pewności że pilot zadziałał i auto bezpieczne było by widać po światłach, a tak wpatruje się w zamki czy "cycki" się wsunęły
_________________ Rover 600 2.0 SDi 99'
Ostatnio zmieniony przez szoso Czw Lis 18, 2010 14:33, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 16, 2010 00:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tutaj masz zdjęcie i opis elementów pod maską r200. Zaznaczyłem tam "Czujnik otwarcia maski", musisz u siebie znaleźć coś takiego. Może on być nawet bezpośrednio w zamku maski (z przodu), wtedy zobacz czy przewody tam nie idą.
Bo zrobienie migających świateł nie jest trudne, trudnością jest zrobić tak aby w trakcie zamknięcia samochodu od wewnątrz te światła nam nie zamigały ]
Dlatego ta krańcówka potrzeba mi jest jako punkt odniesienia.
kruszan, a ty masz oryginalny centralny z alarmem? i jaki radiowy czy ten starszy na podczerwień?, u mnie na przykład mam na podczerwień i wszystko działa, centralny i alarm z pilota, po zamknięciu sygnalizują to diody obok rygli w drzwiach, ale nie mam żadnego sygnału mrugnięcia światłami i nie wiem czy tak ma być, bo wszystko działa jak należy.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Wto Lis 16, 2010 13:51
Moderator thef informuje
Kruszan! Ten temat zostanie usunięty jeśli nie poprawisz jego nazwy.
Na tym forum obowiązują ściśle określone zasady nazewnictwa tematów.
Proszę niezwłocznie zapoznać się z tym tematem
Aby zmienić nazwę tematu, musisz w pierwszym poście użyć funkcji
Kruszan! Ten temat zostanie usunięty jeśli nie poprawisz jego nazwy.
Na tym forum obowiązują ściśle określone zasady nazewnictwa tematów.
Proszę niezwłocznie zapoznać się z tym tematem
Aby zmienić nazwę tematu, musisz w pierwszym poście użyć funkcji Obrazek
[/*#$%#*]
Nie za bardzo rozumiem co mam poprawiać, link który podałeś przestudiowałem zaraz po rejestracji na forum. Nazwa wątku jest zgodna z punktami tego kącika, posiada nawias kwadratowy [] oraz oznaczenie serii co do której się odnoszę czyli r600 = rover600, nie podałem roku produkcji oraz silnika bo to bez znaczenia, 600 były po kwietniu 97, więc czy będę miał ją z 1998 czy 1999 to bez różnicy, bo alarm i centralny był montowany tam fabrycznie, tak samo z wersją silnika, czy diesel czy nie diesel. Nie napisałem też POMOCY!!! tylko problem jest w 2-3 słowach zawarty. Jeśli czegoś nie rozumiem to sory, proszę o wskazówkę.
to oznaczenie mojego pilota
MPT 1340 W. T. LICENCE EXEMPT - Valeo
Do wszystkich, pilot mam ori tak samo jak alarm, mrugają mi diodki obok "cycków" od otwierania drzwi po aktywowaniu alarmu, jest on razem z centralnym, wszystko seria. Z kluczyka też się aktywuje jak zamknę.
Czy mam radiowy czy na podczerwień to nie wiem, jeszcze chyba radio bo nie widziałem żadnych czujek podczerwieni u mnie. A chyba starsze miały obok szyber dachu takie "coś" ?!
Jak macie w drzwiach diody które informują o uzbrojeniu alarmu to prosta robota, wystarczy sygnał z nich przeciągnąć (odpowiednio wzmocniony) do kierunków i już, dioda miga razem z kierunkami
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Wto Lis 16, 2010 15:19
Nie jest to bez znaczenia, bo podając rocznik można się od razu domyśleć jaki masz alarm. Czytając R600 domyślać się raczej można, że temat dotyczy wszystkich modeli 600, również 620, 618 itp., tym bardziej, że w pierwszym poście nie piszesz nic konkretnego o typie alarmu. Po prostu lepiej jest sprecyzować temat tak, by ludzie nie domyślali się jaki masz konkretnie model i typ alarmu.
Nie jest to bez znaczenia, bo podając rocznik można się od razu domyśleć jaki masz alarm. Czytając R600 domyślać się raczej można, że temat dotyczy wszystkich modeli 600, również 620, 618 itp., tym bardziej, że w pierwszym poście nie piszesz nic konkretnego o typie alarmu. Po prostu lepiej jest sprecyzować temat tak, by ludzie nie domyślali się jaki masz konkretnie model i typ alarmu.
ok poprawiłem już, i pozostałe też, racja z tym typem np. nie pomyślałem
pozdrawiam
[ Dodano: Wto Lis 16, 2010 15:59 ]
Oto mój zamek + silnik.
ale diody migają non stop, jak alarm się uzbroi, to kierunki wtedy nie będą tak samo ?
w bagażniku za tapicerką po prawej stronie. Zobacz czy wychodzi z centralki sygnał do kierunków.przewody te są w wiekszej kostce. nie pamietam w tym momencie dokładnie które
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
ale pilot łapie mi dobrze, nie mam problemów z zasięgiem itd ?!
Pierwszym objawem padu baterii często bywa brak migania kierunków przy zamykaniu auta pomimo, że zasięg jest dobry, ale skoro z kluczyka też nie migaja, więc problem słabej baterii u Ciebie nie występuje.
Pierwszym objawem padu baterii często bywa brak migania kierunków przy zamykaniu auta pomimo, że zasięg jest dobry
kurde w życiu bym nie pomyślał, sądziłem że pilot = sygnał, a jak doleci już sygnał to resztę załatwia alarm, a energia jest z aku więc co za różnica czy otworzy drzwi czy też światła zamrygają... dobrze wiedzieć
Cytat:
w bagażniku za tapicerką po prawej stronie. Zobacz czy wychodzi z centralki sygnał do kierunków.przewody te są w wiekszej kostce. nie pamietam w tym momencie dokładnie które
po prawej to nie mam żadnego otworu ani nic, jedynie mała klapka ale to od światła, w razie wymiany żarówki czy coś, jutro postaram się poszperać tam i zobaczyć, może rzeczywiście skoro ori powinno być to poprzedni właściciel odpiął to bo mu przeszkadzało ?!
po prawej to nie mam żadnego otworu ani nic, jedynie mała klapka ale to od światła, w razie wymiany żarówki czy coś, jutro postaram się poszperać tam i zobaczyć, może rzeczywiście skoro ori powinno być to poprzedni właściciel odpiął to bo mu przeszkadzało ?!
Z boku bagażnika a nie z tyłu za tą klapką Musisz tą tapicerkę odgiąć albo coś
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
Sprawdź kolego, czy gdy wyjmujesz kluczyk ze stacyjki słychać charakterystyczne 'odskoki' blokady kiery i alarmu - tam może być przyczyna.
Jakieś 3-4 mm od krawędzi zamka w jego głąb powinno być widać zamkniętą zapadkę, takie jakby 'wrota', które zamykają obwód i umożliwiają uzbrojenie się alarmu. Jeżeli zapadka pozostanie otwarta alarm się nie uzbroi.
Jeździłem tak 'bez alarmu' prawie rok, aż przypadkowo odkryłem ową zapadkę, gdy odskoczyła i po zamknięciu auta ku mojemu zaskoczeniu mrygnęły kierunki.
Odrobina WD40 załatwiła sprawę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum