Wysłany: Sro Lis 17, 2010 16:29 [mg zr] problem z trybem awaryjnym i lampką!!
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam. 4 miesiące temu zapaliła mi się kontrolka i przestał działać pedał gazu.Auto rzekomo przeszło w tryb awaryjny.
Kontrolka swieci do dziś mimo iż byłem na kilku diagnostykach i nie ma błędów. Auto miesiąc temu przeszło remont , turbiny i układu chłodniczego łącznie z czujnikami temperatury i uszcelką pod głowicę.
Wczoraj rano po odpaleniu znów przestał działać pedał gazu, po chwili działał normalnie
Co powoduje mój problem? i dlaczego ciągle trapi mnie swiecąca lampka
Dodam iż posiadam swój interfejs elm 327 ostatnio kupiłem i programy takie jak pcmscan czy elm master nie pokazują błędów
dodam w załączniku foto
Proszę o porady i dziękuję
Ostatnio zmieniony przez szoso Czw Lis 18, 2010 16:57, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 17, 2010 16:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Sro Lis 17, 2010 17:31
Do sprawdzenia wiązka potencjometra gazu, ew. potencjometr gazu do wymiany. Ale jak raz masz gaz, a raz go nie masz, to bardziej wiązka do sprawdzenia.
czyzbys mial HGF-a w deislu i to bylo poowdem remontu ?
Czym dokladnie sie objawia problem, check engine rozumiem, jak auto ma jakeis awarie np cos nie styka, nie dziala jak trzeba to sie blad zapamietuje czesto i dlatego kontrolka sie moze palic ciagle.
Czy jest jakakolwiek reakcja gazu na naciskanie? Czy jak jest ta awaria to nic nie reaguje ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
bociannielot Gość
Wysłany: Czw Lis 18, 2010 12:04
ZTCP ta lampka tak sama nie zgaśnie, jak nie widzi błedów to poszukaj kogoś z kompem który go zobaczy :ok: . Wtedy go zgasi i jak się nie pojawi to luz, a jak się pojawi no to trzeba będzie usunąć przyczynę powstania błędu.
Wymieniałeś uszczelkę pod głowicą w diesel'u :?: :shock: .
wymieniałem uszczelkę pod głowicą bo była taka potrzeba, od tak nie było to robione.ciągle gotowała się w nim woda mimo iż wymieniony był termostat a pompa była ok.
co do tego błędu to pedał gazu nie działał jak zapaliła się kontrolka, co do komputerów i błędów to był podłączony minimum na 7 i nikt nic nie znalazł więc nie ma sensu płacic ciągle za podłączenie jak nie ma żadnych efektów. sprawdzę ten potencjometr
Zasadnicze pytanie - czy byl podpiety pod komputer T4, ktory zdiagnozuje wszystkie bledy w MG ?
Czy pokazaly komputery jakies bledy >?
Z tego co wiem uszczelka jest skutkiem gotowania sie auta, a nie na odwrot, wiec jak sie gotowalo auto -to padla uszczelka w wyniku tego. Uszczelka nie byla przyczyna . Co zatem bylo HGF-a w dieslu >?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
CO do ukladu chłodniczego był robiony bo gotowała się woda,tak jak pisałem prędzej co do turbiny to brała dosc mocno olej dlatego była regenerowana.Pisałem tylko o tym dlatego by napisac co robiłem w aucie po zaistniałym problemem z trybem awaryjnym. Temat z układem chłodniczym jest już dawno rozwiązany turbo teraz jest szczelne.ten temat zamknięty.
problem zostaje z trybem awaryjnym, a co do komputerów to nie wiem czy jakiś z nich był t4 bo nie pytałem o to jaki kto ma sprzęt
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum