u mnie jest dokładnie tak:
30 zasilanie od akumulatora
85-86 cewka przekaźnika, jeden jest zmostkowany z 30 a drugi idzie do włącznika.
87 idzie do halogenów
camaro17, u Ciebie taki manewr jak u mnie nie przejdzie jeśli chcesz mieć podświetlany włącznik. Wtedy będzie trzeb zmienić to troszkę.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 16, 2009 13:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
greg-si, nie rozumiem ostatniego zdania, mnie tylko interesuje podłączanie halogenów w taki sposób aby można je włączać nie zależnie od niczego, a co do włącznika to będę miał najzwyklejszy wł/wy z diodą na wł. zrezygnowałem z org. podwójnego włącznika
hejka greg-si, wiem że to odkopywanie starego tematu, lecz nie będę robił nowego jak można tą sprawę wyjaśnić tutaj a na pewno pomoże to innym. Wygląda to następująco, instalację elektryczna już dawno, dawno dołożyłem halogeny świeca bardzo dobrze jednak cały układ jest zrobiony jak najprościej, to znaczy bez przekaźnika tylko z bezpiecznikiem na układzie + normalny włącznik 0-1, można go włączyć kiedy tylko się chce
Moje pytanie jest następujące czy mogę się podłączyć pod org. włącznik który nabyłem obecnie i włączać halogen właśnie nim. Zauważyłem że ten od przednich halogenów działa chyba na zasadzie 0-1 bo nie odbija tak jak przycisk od tylnych przeciwmgielnych.
Jeżeli tak to w jakie piny mam się podłączyć aby to mogło tak działa na org. włączniku.
Wygląda to następująco, instalację elektryczna już dawno, dawno dołożyłem halogeny świeca bardzo dobrze jednak cały układ jest zrobiony jak najprościej, to znaczy bez przekaźnika tylko z bezpiecznikiem na układzie + normalny włącznik 0-1, można go włączyć kiedy tylko się chce
Nie grzeje Ci się włącznik po dłuższym używaniu halogenów?
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Halogeny pobierają około 4A a włączniki tyle nie wytrzymają po kilku włączeniach mogą się wypalić lub bardzo się nagrzewać co w konsekwencji doprowadzi do padliny.
Ja kiedyś tam opisałem w moim poście Podłączenie halogenów, instrukcja ale gdy instalacja była fabryczna.
Trzeba dołożyć tylko jeden kabelek i halogeny świecą.
_________________ Tomasz 416 Lublin tel. 691508162
greg-si, tak, takie zajawisko występuje nagrzewania się włacznika od halogenów, czy możesz mi zdradzić sposób jak moge to wyeliminowąc, no i najważniejsze czy mogę liczyc na twoją pomoc w podłaczeniu odpowiednich pinów do org. włącznika.
No chyba że zjawisko grzania włącznika też będzie występować w org. włączniku jak podłącze go w ten sam sposób jak mam obecnie. ?
Halogeny pobierają około 4A a włączniki tyle nie wytrzymają po kilku włączeniach mogą się wypalić lub bardzo się nagrzewać co w konsekwencji doprowadzi do padliny.
Śmiem twierdzić że pobierają więcej. U mnie na 5A palił się bezpiecznik od razu.
Cytat:
greg-si, tak, takie zajawisko występuje nagrzewania się włacznika od halogenów, czy możesz mi zdradzić sposób jak moge to wyeliminowąc, no i najważniejsze czy mogę liczyc na twoją pomoc w podłaczeniu odpowiednich pinów do org. włącznika.
No chyba że zjawisko grzania włącznika też będzie występować w org. włączniku jak podłącze go w ten sam sposób jak mam obecnie. ?
No niestety jeśli podłączysz tak jak teraz do oryginalnego włącznika to może on się przepalić. Są na nim ścieżki które raczej tak wytrzymałe nie są. By wyeliminować ten efekt stosuje się przekaźniki.
Wyciągnę włącznik i zobaczę na których pinach mam coś podłączone.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
z gory przepraszam za odkopanie tematu...
zalozylem sobie instalacje zgodnie z wskazowkami z tego tematu w tej chwili halogeny zapalaja mi sie niezaleznie od swiatel i pytanie brzmi gdzie moglbym sie podlaczyc (w komorze silnika) by byly one uzaleznione od swiatel pozycyjnych/mijania a gasly przy drogowych
opis stykow z przekaznika
30 i 85 aku
86 wylacznik
87 plus do halogenow
wiadomo ze musze przepiac 85 pod pozycyjne tylko w ktorym miejscu - do kostki od lampy?? tylko ktory to przewod... uprzedzam odpowiedz rave - wczesniej mi dzialal a teraz cos mu sie odwidzialo i nie chce sie otworzyc - pewnie cos z acrobatem:/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum