Wysłany: Sob Lis 20, 2010 20:53 [idt sdi] upiekszenie komory silnika
witam
dzis spedzilem troche czasu na myciu kolektora dolotowego tego lejka i przy okazji zaczolem go z zewnatrz szlifowac do uzyskania gladkiej powiezchni co w 90-95prpcentach powieznchni sie udalo (reszta to ciezko dostepne zakamarki)
chcialem to szlifowac po kolei papierami o coraz wiekszej gradacji i spolerowac na koniec ale jest kilka miejsc w ktorych jest naprade trudno wyszlifowac do gladkiego ta chrapowata powiezchnie a zaczynalem od gradacji 80 a skonczyl na 2000 i filc zpasta jak alusy
ale wiem po alusach ile to roboty a tu jeszcze do tego kilka nie sprzyjajacych zakamarkow
co myslicie meczyc sie z polerka (najwyzej zostawie kilka miejsc nie spolerowanych)
czy pomalowac farba na temperatury (w gre wcjodzi niebieska i czewona)
w nastepnej kolejnosci byloby kolektor ssacy ten tylkni do ktorego ten "lejek" jest przykrecany
caly kolektor mam na wieszku (druga sztuka za pol darmo) wiec moge sie nim zajmowac i jezdzic autem
i tez pokrywe zaworow (ja najlatwiej byloby spolerowac) ale malowanie tez moze byc
w gre wchodzi polerka wszystkiego, malowanie wszystkiego na niebiesko lub czerwono lub z pomieszaniem kolorow np kolektor niebieski pokrywa czerwona, albo kolektor kolor a pokrywa spolerowana
myslice pewnie a po co to tak jak jest oslona silnika otoz nie podoba mi sie zakryty silnik i jezdze bez tej oslony
aha i z czasem weze dolot-turbo-ic-silnik tez beda zmienione na niebieskie (moze plus rury z nierdzewy
prosze podpowiedziec jak wy to widzicie
Wydaje mi się że silnik diesla w Roveku bez tej plastikowej pokrywy będzie wyglądał nie za bardzo jednak mogę się mylić. Co innego gdy doprowadzisz swoja komorę silnika do tego stanu to będzie coś
ale wypolerowac w srodku jest cieko bo tylk na tyle ile palce z papierkiem wejda to da sie wypolerowac jedynie jak ktos ma dostep do jakiegos konkret sprzetu to tam wejdzie jakas szlifiereczka
na fotach mam po wstepnej obrobce gradacja 80 i na srodku z ciekawosc przejechalem kilkoma drobniejszymi papierami
widac tez miejsca gdzie ciezko szligowac
oraz zastanawia mnie czy zeszlifowanie tego falcu z boku (na laczeniu polowek odlewu) osbabi bardzo ten dolot i moze nie wytrzymyc cisnienia
ale to trzeba miec reke jak cholera zeby to wygrawerowac ladnie
wim ze maja cos takiego ale sterowane komputerowo czyli do kompa program i frezareczka chodzi sama na zadana wysokosc
a jak to widzisz pod wzgledem koloru kolego?? kolektor caly czerowny czy niebieski??
pokrywa zaworow bedzie polerka i po wieszchu pompa paliwa tez
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum