Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
[R220sdi] nie odpala,wcześniej po 3-krotnym zamknięciu i otwarciu drzwi pojawiał się sygnał i odpalał,a teraz sygnał jest , ale nie odpala.Co może być przyczyną?Dodam jeszcze,że kontrolki palą się normalnie,tylko rozrusznik nie kręci i po włączeniu alarmu i wyłączeniu też można było odpalić a teraz wszystkie metody zawodzą.To mój pierwszy post,jeśli coś nie tak zwróćcie mi uwagę.
_________________ mój pierwszy roverek 220 sdi 1999
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lis 23, 2010 21:31, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 23, 2010 17:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wcześniej po 3-krotnym zamknięciu i otwarciu drzwi pojawiał się sygnał i odpalał,a teraz sygnał jest
Czyli jak sygnał jest i odblokowuje immo to winna jest rozrusznika. Chyba ze tobie daje sygnał i jak piszczy ty kręcisz kluczykiem to nie odpali jak wiadomo.
To ja zle zrozumiałem ciebie.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Bateria w pilocie jak i pilot działa,rozrusznik kręcił bardzo dobrze,kiedyś jak otworzyłem z kluczyka a wcześniej był zamknięty z pilota też nie chciał odpalić,ale gdy użyłem pilota wszystko wróciło do normy.Dziś kilkukrotnie nie palił,ale po kilkukrotnym otwieraniu i załączaniu alarmu i włączaniu alarmu zaczął kręcić i zapalił,a le już nie chce.A czy może to być czujnik położenia wału?Byłem niedawno u mechanika na kompie,(bo po odpaleniu był biały dym) nie wykrył żadnych usterek,ale powiedział,że może to być spowodowane właśnie usterką tego czujnika
[ Dodano: Wto Lis 23, 2010 20:54 ]
odpalił,jednak to raczej czujnik położenia wału,przepchnąłem go kawałeczek na biegu i zaklekotał.Co miał alarm z tym wspólnego to już sam nie wiem.Ciekawe ile kosztuje taki czujnik, może ktoś wie i czy sam dam radę go wymienić?
[ Dodano: Wto Lis 23, 2010 21:27 ]
gdzie znajduje się czujnik położenia wału, dziękuje za zainteresowanie moim problemem
_________________ mój pierwszy roverek 220 sdi 1999
jeżeli czujnik by Ci padł to rozrusznik by kręcił normalnie, wyłącz imo z kluczyka i zobacz czy wtedy będzie Ci odpalał, bo sądzę,ze imo wariuje i blokuje Ci rozrusznik
w tej chwili pali,ale jak wspominałem odpalił po tym jak go pchnąłem na biegu i pojawiła się ta czerwona lampka w zegarach,wcześniej raz była raz jej nie było,a gdy była i chciałem odpalić to gasła i nie kręcił nawet rozrusznik,ale lampki nie przygasały
_________________ mój pierwszy roverek 220 sdi 1999
Jak się świeci czerwona lampka to jest immo włączone dopiero jak zgaśnie to jest odblokowane, tylko zanim przekrecisz kluczyk oczywiscie czerwonej lampki byc nie moze.
Czyli wsiadasz do auta klikasz na pilocie żeby odblokował, lampka ma zgasnąć w zegarach od alarmu i można kręcić rozrusznikiem. Spróbuj z drugim pilotem i wymień baterie oraz sprawdź czy nie ma zimnych lutów na płytce od pilota bo tez powoduje ze nie zawsze łapie kodu. Ja tak miałem ze nie chciał odblokować immo a autko się otwierało ładnie.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
http://roverki.pl/zrob-to...-200-i-400.html
tu masz instrukcje jak to zrobić, jeżeli chcesz to mogę Ci wysłać cała instrukcje
jeżeli nie masz kodu to nic nie zrobisz, musisz jechać do serwisu rovera gdzie maja Testbook T4 ( komputer diagnostyczny rovera) i tam Ci powiedzą kod imo
Jeżeli masz drugi pilot to zobacz czy na drugim pilocie dzieje się to samo,
ale UWAGA nie możesz mieć 2 pilotów obok siebie i przyczepionych na jednym kółeczku od kluczy
ok. idę,baterie mam nowe,może te zimne luty.dzięki
[ Dodano: Wto Lis 23, 2010 22:45 ]
teraz pali za każdym razem,cz jest zamykany i otwierany z pilota czy z kluczyka.Po otwarciu auta dioda pali się do momentu zamknięcia drzwi potem powoli zaczyna migać
_________________ mój pierwszy roverek 220 sdi 1999
no to może i tak,ale dlaczego wcześniej nie chciał zapalić a jak go pchnąłem na biegu to od .razu zapalił.
Dodam jeszcze że kiedyś miałem problem z tymi przewodami w tylnej klapie,ale to już dawno zrobiłem,wtedy przy zamykaniu nie błyskały kierunki,teraz jest jak trzeba 3 razy przy zamknięciu raz po otwarciu,z paleniem nie było problemu
_________________ mój pierwszy roverek 220 sdi 1999
ale dlaczego wcześniej nie chciał zapalić a jak go pchnąłem na biegu to od .razu zapalił.
ponieważ koła napędziły silnik i dlatego, cylinder był nagrzany jeszcze, resztam iesznaki i odpalił, nie wiem jak Ci to wyjaśnić, bo nie widziałem tego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum