ja mam zestaw 2 jestem zadowolony, klucz do odkręcania jest w całości już od 3 lat, dokręcane i zwykłym kluczem i pneumatykiem, wytrzymały
1 zestaw z tego co widzę byłby cięższy do scrackowania (do odkręcenia bez oryginalnego klucza) wydaje się mniej wytrzymały, ale nie miałem go w rękach więc nie wiem
Jak sprawa jest bardzo pilna to trudno polecić szybką metodę, jeśli jednak udało by Ci się dobrać kawałek rurki o średnicy wewnętrznej delikatnie mniejszej niż nakrętka to można spróbować nabić tę rurkę na nakrętkę i delikatnie pukając w jej koniec równocześnie przyłożyć moment skręcający za pomocą np. klucza do rur.
Łatwiej jednak będzie podjechać do wulkanizatora. Czasem mają oni różne "patentowe" przejściówki i powinno się udać coś dobrać. Nie ryzykujesz przy tym uszkodzeniem felgi.
driftdreamer, nie wiem jakie masz felgi i jakie nakrętki, ale u mnie nakrętki są schowane w feldze na głębokość dobrych kilku mm. Być może mam płytką wyobraźnię i z myśleniem u mnie nie najlepiej , ale nie wyobrażam sobie aby udało mi się odkręcić którąkolwiek nakrętkę z użyciem przecinaka nie robiąc chociażby ryski na powierzchni otworu w którym ta nakrętka siedzi.
Jak masz dojście do dobrego warsztatu, to pomysłów na odkręcenie tego jest masa, tak jak i zwykłych śrub.
1. Możesz sobie kawałek pręta przyspawać do śrubki (proste i szybkie)
2. Możesz nawiercić tą śrubę i potraktować ją wykrętakiem (możliwe, tylko precyzja ważna)
3. Nie wiem czy znajdziesz takie cudo, ale możesz ją potraktować kluczem dekarskim (takim z igiełkami).
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum