No to dobrze zrobiłeś Czemu jak nie masz Intercoolera "jeszcze" to dostęp jest tam całkiem ok do dawki paliwa Pewno temat jak podkręcić śrubkę znalazłeś
No masz rację , szukając trochę o tych obrotach na zimnym silniku znalazłem ten temat o podwyższaniu dawki paliwa i mówie, a co tam podkręcimy i zobaczymy, czy coś się zmieni Do tej śruby z boku jest trudny dostęp z tego względu, że przeszkadza mi ten jeden grubszy wężyk od paliwa, muszę najpierw kupić krótszy kluczyk, żeby było lepsze dojście.
Remi55 napisał/a:
Jak byś potrzebował cały zestaw do przeróbki żeby mieć Intercooler to pisz do mnie bo mam to jeszcze na sprzedasz z mojej 220
Okej, jakbym się zdecydował na taką przeróbkę to na pewno dam znać
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 28, 2010 10:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
gismo, aha Ja z tym dojściem problemu nie miałem trzeba mieć kleszcze płaskie i maly klucz oczkowy 7 i się ładnie śrubkę łapie. tylko ta czarna osłonę trzeba ściągnąć.
Moze mylisz śrubki:
Da dolna śrubka "fuel screw" jest od paliwa ta górna jest do czegoś innego.
Z SD można spokojnie 120koni wyciągnąć.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Zaslep EGR, odlacz odme, podkręć jeszcze dawkę paliwa oraz "smoke screw" (wyreguluj te obie śrubki tak żebyś był na graniczy przed czarna chmura z tylu), załóż Interccoler podkręć sobie Turbinkę na 1,2bara (choć pewno już może masz przy 1,5 obrotu), wstaw stożek i się można w tedy cieszyć mocą ok 100-120KM
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Zaślepić EGR próbowałem kiedyś, cholera ciężka sprawa odkręcić te zapieczone śruby żeby wstawić zaślepkę, a innaczej chyba się nie da Ze śrubkami się jeszcze pobawię jak tylko zima nie da o sobie znać na dobre No i podstawa coś z tą świeczką jedną zrobić
A jak odłączyć odme i co daje wstawienie filtra stożkowego
gismo, Aha no tak bo ty masz jeszcze bez IC dolot To ciężka sprawa bo kiepskie dojście jest.
Wpadnij do Strzyżowa kiedyś to przerobimy twoja furke na more power Z tym filtrem stożkowym to zrób dopiero jak podkręcisz wszystko na maxa i dołożysz IC żeby można była większa powierzchnia zaciągania powietrza.
Tak to jest odma, wyciągasz ten czarny grzybek i go wywalasz, otwór w tej grubej rurze co idzie do Turbo wkładasz korek 3/4" i zaciągasz opaska, a ten gumowy waz od silnika przedłużać jak najgłębiej pod auto i gotowe.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Tak to jest odma, wyciągasz ten czarny grzybek i go wywalasz, otwór w tej grubej rurze co idzie do Turbo wkładasz korek 3/4" i zaciągasz opaska, a ten gumowy waz od silnika przedłużać jak najgłębiej pod auto i gotowe.
A czy ten korek na zaślepkę może być obojętnie jaki np. taki mosiężny od hydrauliki Rozumiem, że tą rurę od silnika co idzie już niczym nie zaślepiać tylko pod silnik ją włożyć tak
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum