Forum Klubu ROVERki.pl :: [416] Prawdopodobnie problem z immo i pilotem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[416] Prawdopodobnie problem z immo i pilotem
Autor Wiadomość
Kasienka0708 



Dołączyła: 01 Gru 2010
Posty: 4
Skąd: Dąbie



Wysłany: Sro Gru 01, 2010 19:39   [416] Prawdopodobnie problem z immo i pilotem
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

Witam wszystkich.
Wiem że ten problem przewijał sięjuż wiele razy. Ale muszę do niego powrócić.

Wstawiłam samochód do warsztatu (BOSCHA) na wymianę pompki i wysprzęglika. Panowie po naprawie odpalili samochód i wyjechali przed warsztat i zamkneli auto z pilota. Po chwili jeden z nich miał odprowadzić auto do mnie pod pracę, ale.. . Okazało się, że auto nie chce się otworzyć, a po otwarciu z kluczyka samochód odpala, ale po kilku sec. gaśnie i słychać delikatny "turkot" klaksonu. ( nie potrafię tego inaczej opisać, nie jest to trąbienie ale takie tykanie/stukanie tyt-tyt-tyt-tyt ) no i oczywiście po 3h jak udało mi się dostać do warsztatu akumulator zdechł od tego turkotu. I mam pytanie jak rozwiązać ten problem i co może być jego przyczyną ? Może ktoś z was miał taki sam problem i jak udało się wam go rozwiązać?


PS. Bateria w pilocie ma nie więcej jak 5 miesięcy
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Gru 01, 2010 19:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bartek-mrc 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 156
Skąd: Radymno

Rover 400

Wysłany: Sro Gru 01, 2010 20:44   

spróbuj naładować akumulator i potem zsynchronizuj pilot (kilka razy przyciskanie guziczka zamknięcia na pilocie) zamknij samochód z pilota i potem otwórz także pilotem
_________________
Rover 416Si
1,6 1996r LPG
 
 
 
Kasienka0708 



Dołączyła: 01 Gru 2010
Posty: 4
Skąd: Dąbie



Wysłany: Sro Gru 01, 2010 20:50   

A jeżeli to nie pomoże? wiele już widziałam z immo w moim rowerku ale to trykanie.. . i jak przez telefon instruowałam mechanika żeby poklikał na zamknięcie to nie ruszył... No i jeszcze jedno doczytałam właśnie o sposobie uruchomienia auta ( ominięcia kliknięcia otwórz na pilocie) przekręcając kluczem w drzwiach jakąś kombinację przekręceń w prawo i w lewo. Skąd wziąść tą kombinację ?
 
 
bartek-mrc 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 156
Skąd: Radymno

Rover 400

Wysłany: Sro Gru 01, 2010 20:58   

Ja miałem tak jak akumulator był na wyczerpaniu, po naładowaniu problem znikł. Nie szkodzi spróbować.
_________________
Rover 416Si
1,6 1996r LPG
 
 
 
Kasienka0708 



Dołączyła: 01 Gru 2010
Posty: 4
Skąd: Dąbie



Wysłany: Sro Gru 01, 2010 21:02   

Próbować nigdy nie szkodzi... Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
 
 
balcer 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 84
Skąd: Krk/O-c Św.

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 02, 2010 09:23   

Ta kombinacja to kod Twojego immo, jak nie masz go gdzieś zapisanego, a chcesz poznać to pomoże jedynie podpięcie pod stację diagnostyczną T4, ja na szczęście miałem i nie było problemu jak mi padł pilot z obejściem immobilisera ;)
 
 
Kasienka0708 



Dołączyła: 01 Gru 2010
Posty: 4
Skąd: Dąbie



Wysłany: Czw Gru 02, 2010 20:20   

I dzięki zimnej krwi i kilku instrukcji mój Roverek jeździ. Okazało się że spalił się bezpiecznik od centralnego zamka, i do tego padła bateria w pilocie. Niby nie możliwe a jednak dwie awarie w tym samym momencie nastąpiły. Dzięki wam za pomoc. Pozdrawiam
 
 
balcer 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 84
Skąd: Krk/O-c Św.

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 02, 2010 22:16   

Tak to czasami bywa, że nieszczęścia chodzą parami, mi padły dzisiaj 2 żarówki z tyłu naraz :P
Swoją drogą uważam, że mając Roverka warto by się było zapoznać ze swoim kodem immo, bo jednak piloty Lucasa do bezawaryjnych nie należą, a kiedyś z tytułu awarii takiego możemy mieć niemiłe konsekwencje.
 
 
FatMatic 




Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 120
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 400

Wysłany: Pią Gru 03, 2010 23:54   

@balcer

A ile taka impreska z podpięciem do kompa może kosztować ? bo nie mam ani ksiażki serwisowej ani żadnych dokumentów do swojego RvR od poprzedniego właściciela ;/
I pasuje mi 2 kluczyk z pilotem bo mam tylko 1 ;/ /
 
 
 
balcer 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 84
Skąd: Krk/O-c Św.

Rover 400

Wysłany: Sob Gru 04, 2010 15:24   

Ja za nowy kluczyk wraz z zaprogramowaniem płaciłem w Krakowie 150zł u Pana Pawła Midowicza, a ile zczytanie samego kodu to nie wiem, ja nie musiałem tego robić, możliwe, że w cenie, tak bynajmniej jest chyba u PHJOWI, tylko, że tam usługa taka 210zł
 
 
FatMatic 




Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 120
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 400

Wysłany: Sob Gru 04, 2010 16:19   

Ostatnio trochę pogrzebałem i:

Dorobienie 2-go klucza - ok 50zł
Surówka oryginalna Rovera - 60zł
Używany pilot - 30zł + przesyłka z allegro

Ale przekodowanie do swojego RvRa graniczy od 100 - 300 zł

:?
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sob Gru 04, 2010 17:22   

Jeśli chcesz sam kod mieć awaryjnie, to możesz poczytać sobie TUTAJ . Dobre i tyle na początek. :wink: A w międzyczasie dorób kluczyk, kup używanego pilota i wybierz się na najbliższy Zlot Ogólnopolski. Zazwyczaj istnieje tam opcja dopisania nowego pilota (jeśli Mariusz418 weźmie ze sobą Testbooka), a i Roverkowiczów przy okazji poznasz. :grin:
 
 
 
FatMatic 




Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 120
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 400

Wysłany: Nie Gru 05, 2010 00:21   

Jak tylko czas (przede wszystkim) mi pozwoli to na zlocik sie napewno wybiore :)

A co do kluczyka i pilota to po niedzieli się zajme :)
 
 
 
tom125 




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 59
Skąd: Wieluń(okolice)

Rover 400

Wysłany: Nie Gru 05, 2010 07:11   

Ja ostatnio wymienialem baterie w pilocie i po wymianie auta nie moglem otworzyc ani odpalic.Gosc musial mi dwa piloty synchronizowac po tej akcji ale dlaczego tak sie salo nikt nie wie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Nie Gru 05, 2010 08:16   

Czy po wymianie baterii zsynchronizowałeś pilot naciskając przycisk zamykania 4 razy?
 
 
 
tom125 




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 59
Skąd: Wieluń(okolice)

Rover 400

Wysłany: Nie Gru 05, 2010 11:32   

Nie,nie pierwsze słysze tak sie robi?????Gosc mi kompa podlanczal moze sam nie wiedzial.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Nie Gru 05, 2010 14:30   

Tak na przyszłość... :wink:

Synchronizowanie pilota
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Pon Gru 06, 2010 07:31   Re: [416] Prawdopodobnie problem z immo i pilotem

Kasienka0708 napisał/a:
Witam wszystkich.
Wiem że ten problem przewijał sięjuż wiele razy. Ale muszę do niego powrócić.

Wstawiłam samochód do warsztatu (BOSCHA) na wymianę pompki i wysprzęglika. Panowie po naprawie odpalili samochód i wyjechali przed warsztat i zamkneli auto z pilota. Po chwili jeden z nich miał odprowadzić auto do mnie pod pracę, ale.. . Okazało się, że auto nie chce się otworzyć, a po otwarciu z kluczyka samochód odpala, ale po kilku sec. gaśnie i słychać delikatny "turkot" klaksonu. ( nie potrafię tego inaczej opisać, nie jest to trąbienie ale takie tykanie/stukanie tyt-tyt-tyt-tyt ) no i oczywiście po 3h jak udało mi się dostać do warsztatu akumulator zdechł od tego turkotu. I mam pytanie jak rozwiązać ten problem i co może być jego przyczyną ? Może ktoś z was miał taki sam problem i jak udało się wam go rozwiązać?


PS. Bateria w pilocie ma nie więcej jak 5 miesięcy


Wydaje mi się, że problem leży w innym miejscu.

Dlaczego? Gdyby problemem był immo, samochód nie odpaliłby... nawet nie zakręcił rozrusznikiem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] Problem z pilotem immo
Maxu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pon Lis 08, 2010 10:13
Maxu
Brak nowych postów [R400] Wielki problem z immo i pilotem
piotrek821 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sro Sie 31, 2016 09:08
corpse13
Brak nowych postów [R400] Immo z pilotem LUCAS 3TXB -wieczny problem.
bakas2 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 19 Czw Lut 02, 2012 01:17
dorkanred
Brak nowych postów [R45 idt]problem z przepływomierzem (prawdopodobnie)
marcin731 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 21 Czw Sty 30, 2014 13:54
slaaneesh
Brak nowych postów [R400] Problem prawdopodobnie elektryczny
chociaż kto to wie....
TomC Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Kwi 18, 2009 20:39
boss.007



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink