Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Gru 10, 2010 14:47
Nie jest to duża trudność. ZTCP odkręcasz osłonę nadkola (chyba 4 śruby), wszystkie śruby błotnika widoczne po otwarciu maski (6 lub 8 szt) i na koniec 2, widoczne po otwarciu drzwi.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Gru 10, 2010 15:57
Jeśli dobrze pamiętam (demontowałem w bliźniaczej Hondzie Civic) to nakładki nie trzeba zdejmować. Może się okazać, że jest jeszcze jedna śruba pod reflektorem trzymająca błotnik - tego nie jestem w 100% pewien, bo tu są różnice między R i Hondą
BTW, przy demontażu używaj dobrego jakościowo klucza nasadowego, który nie "ściągnie" lakieru, ze śrub pod maską
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
i ja zdejmowalem u siebie blotnik.napewno sruby po maska, napewno jak otworzysz drzwi, napewno trzeba odkrecic plastikowe nadkole, i chyba wlasnie jest jeszcze sruba w okolicach reflektora, napewno nie trzeba go demontowac, tylko o spodu idzie sie tam dostac. mialem zdjecia tylko nie moge ich znalezc, zawsze jak cos jest potrzebne to nie ma tego pod reka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum