Wysłany: Nie Gru 12, 2010 19:51 [Rover 416] Duzy,nietypow problem z immobilajzerem POMOCY!!!
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1995
Witajcie!
Problem polega oczywiście głownie na tym ze nie moge odpalić mojego autka. A wszystko zaczęło sie tak: Pojechałem sobie na gielde samochodową a wracając juz nie moglem pilotem otworzyć samochodu. Podczas zmiany baterii okazało sie ze w pilocie mam złamany przycisk:/ No trudno auto na holl i do domku trzeba go prowadzić ale syrena alarmowa wyje , ponieważ nie moge wyłączyć alarmu ( oczywiście autko sprowadzane z Wloch i brak zapasowego kluczyka nie wspominając o pilocie czy kodzie do immo) Wiec popatrzyłem w bezpieczniki, znalazłem odpowiedni, wyciągnąłem i byl spokój z syrena . Dojechałem do domku , wskakuje w hondę i lece do kolegi by mi zlutował pilocika,. Oczywiście na początku nie działał wiec przesiedziałem caly dzień studiując wszystkie fora i juz wiedziałem jak zaprogramować pilocika. Wiec teraz tak: Pilot działa( to znaczy otwiera i zamyka drzwi, kiedy przekręcam kluczyk , immo wyje swoje Ioioio klikam wyłącznik on przestaje. Próbuję odpalić autko a Tu teraz robi tyk,tyk,tyk,tyk bardzo szybko ale nie próbuje nawet zapalić, ) takiego dźwięku jeszcze w nim nie słyszałem, domyślam sie ze immo odcina moze nie zapłon ale paliwo. I teraz nie mam pojęcia co z nim zrobić... ( zresetowanie komputera czy tez immo przed odłączenie akumulatora nic nie daje) Chyba zabiorę sie za rozkręcenie konsoli, dostanie sie to immobilizera( ktory znajduje sie za radiem samochodowym) i złącze dwa czarne plusowe przewody co prawdopodobie spowoduje ominiecie immo. Co wy na to????
Pozdrawiam Piotr
[ Dodano: Nie Gru 12, 2010 19:51 ]
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 12, 2010 19:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Nie Gru 12, 2010 21:23
1. Przeedytuj post i zmień kolor zaznaczenia - czerwony jest zarezerwowany dla administracji forum
2. Spięcie kabli przy imo nie spowoduje jego ominięcia
3. Objaw tykania przy załączaniu rozrusznika jest charakterystyczny dla rozładowanego aku i/lub problemów z połaczeniami masy - podładuj aku i sprawdź kabel masy od aku do nadwozia.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum