Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 1996
Witam.Mam taki problem,minowicie mimo nagrzania silnika i wlaczonego nawiewu na 3 bieg z środkowego nawiewu,a dokladnie z prawej kratki ciągle leci lodowate powietrze.Troche to uciążliwe zważywszy na fakt że i tak ogrzewanie słabo działa.Ma któś pomysł o co tu może chodzic?Z góry dzięki.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 16, 2010 17:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
no niestety ten typ tak ma. Chodzi tu dokładnie o "ograniczenie temperatury powietrza bezpośrednio kierowanego na twarz"
Przy ustawieniu pokretlem na twarz i twarz+nogi bedzie wialo cieple, przy pozostalych tzn. szyby+ nogi same nogi bedzie wialo zimne.
Troche niezbyt dobre rozwiazanie,a jeszcze mam pytanie czy w kazdym roverku jest tak slabe ogrzewanie czy tylko moj ma taki problem.Wiadomo na zamknietym obiegu leci cieplutkie ale zaraz paruja szyby Przelacznik na srodkowym nawiewie w pozycjii do gory tez nic nie daje.i ostatnie pytanie korzystal ktos kiedys z czegos takiego ogrzewanie samochodowe podlaczane pod zapalniczke,oplaca sie w to inwestowac?
he no nie wiem mi to nie przeszkadza niech sobie wieje zimne byle nie na twarz lepiej ustawic kratki do góry.
man7 napisał/a:
i ostatnie pytanie korzystal ktos kiedys z czegos takiego ogrzewanie samochodowe podlaczane pod zapalniczke,oplaca sie w to inwestowac?
nigdy nie slyszalem o czyms takim i wydaje mi sie ze to bez sensu, może lepiej postarac sie jednak o to ogrzewanie standardowe, a może są jakies nieprawidlowosci z ogrzewaniem niech wypowie sie ktos kto ma dieselka, bo moj benzyniak grzeje elegancko tak ze po pewnym czasie nie da sie wytrzymac i trzeba wylaczac:D
no niestety ten typ tak ma. Chodzi tu dokładnie o "ograniczenie temperatury powietrza bezpośrednio kierowanego na twarz"
Przy ustawieniu pokretlem na twarz i twarz+nogi bedzie wialo cieple, przy pozostalych tzn. szyby+ nogi same nogi bedzie wialo zimne.
Nie zgadzam sie. U mnie jest miedzy kratkami taki przelacznik i jak jest ludzik (chyba) i niebieska strzałka to faktycznie leci ciut zimniejsze zeby nie dawalo goracem po twarzy, ale jesli jest ludzik i biala strzalka to ze srodkowego nawiewu leci dokladnie takie samo jak z pozostalych - wedlug aktualnych ustawien oczywiscie
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pią Gru 17, 2010 00:15
man7 napisał/a:
z środkowego nawiewu,a dokladnie z prawej kratki ciągle leci lodowate powietrze.
Może nie lodowate ale zimniejsze niż z lewej kratki. Też tak mam.
Ale to to jeszcze pół biedy. Najbardziej wkurza mnie jak daje ciepłe powietrze na np. nogi to z środkowego leci wtedy zimne.
Nie wiem kto projektował cały układ wentylacji ale jak dla mnie dał niesamowicie ciała.
Skoro ustawiam na ciepłe powietrze to chce aby leciało TYLKO ciepłe i TYLKO tam gdzie chcę, a nie ciepłe na górze to zimne na dole i na odwrót. Maximum porażki.
_________________ Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
Nie wiem kto projektował cały układ wentylacji ale jak dla mnie dał niesamowicie ciała.
Zapoznaj się ze stroną z instrukcji, wstawioną wyżej przez kasjopea, to przestaniesz psy wieszać na projektancie . Przecież wystarczy wajchę przesunąć i już będzie, jak chcesz
Też tak mam z tą prawą kratką środkowego nawiewu... leci zimne i w kratce po prawej stronie przy drzwiach też leci zimniejsze niż przy kierowcy ale wiem że tak nie powinno być.... mam tak od momentu wymiany nagrzewnicy - mechanik coś nie tak poskładał ... wcześniej było wszystko jak w instrukcji...
Troche niezbyt dobre rozwiazanie,a jeszcze mam pytanie czy w kazdym roverku jest tak slabe ogrzewanie czy tylko moj ma taki problem.Wiadomo na zamknietym obiegu leci cieplutkie ale zaraz paruja szyby Przelacznik na srodkowym nawiewie w pozycjii do gory tez nic nie daje.i ostatnie pytanie korzystal ktos kiedys z czegos takiego ogrzewanie samochodowe podlaczane pod zapalniczke,oplaca sie w to inwestowac?
Ps.przepraszam za brak polskich znakow.
U mnie normalnie grzeje, jak jest podkręcony na full to leci gorące. Może coś masz nie tak z termostatem i nie dogrzewa Ci. A wskaźnik temperatury silnika w jakim jest położeniu, na połowie czy dużo niżej?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum