Wysłany: Pon Gru 20, 2010 11:35 [R45/MG ZS120] Jakie kola wejda szerokie 15"
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003
Witam i sie pytam bo potrzebuje info jakie szerokie 15" alu wejda bez problemu do R45/MG ZS ? musze kupic cos a nie wiem jakiej szerokosci moge bez problemu zapodac
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 20, 2010 11:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A możesz zdradzić jakie masz opony na feldze 7,5? Pytam bo sam też się zastanawiam nad zakupem felg 16" do R45, sporo jest o szerokości 7,5, a oryginalne są węższe.
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Pon Gru 20, 2010 18:26
Jugol napisał/a:
195- bez żadnych problemów wejdą , znów nie czytałem ze zrozumieniem. Szerokość alu na bank 6-7,5J podejdą.
nawet wchodza 205 na 17 bo takie mam ale nie o tym mowa
[ Dodano: Pon Gru 20, 2010 18:26 ]
balcer napisał/a:
U mnie felga 7,5j16 też nie narzeka na otarcia
generlanie ja mam 17 i tez nic nietrze ale na zime chce sobie zapodac alusy 15 bo mam 15 stalowki a po ostatnim bum warsztat zaproponowal mi ze zapodadza mi alu ale amm sobie wybrac jakie chce
I stad moje pytanie jakie moge dac
A jaką masz oponę?
Szczerze to na zimę felga 5,5j to już sporo bo na zimę lepiej węższą. Z tego co się orientuję stalówki są właśnie takiej szerokości. No chyba że z założenia ma być szeroko.
Jeśli bierzesz nieoryginalne rovera lub mg to musisz podpierać się jeszcze ET.
Standard w alu jak u mnie na 15' jest 5,5j. Sam właśnie chce zmienić na jakieś inne 15' tylko musi być inne osadzenie i/lub szerokość.
Ps. To warsztat Ci jakieś nowe felgi zaproponował czy co? Bo nie kumam
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Pon Gru 20, 2010 19:05
greg-si napisał/a:
A jaką masz oponę?
Szczerze to na zimę felga 5,5j to już sporo bo na zimę lepiej węższą. Z tego co się orientuję stalówki są właśnie takiej szerokości. No chyba że z założenia ma być szeroko.
Jeśli bierzesz nieoryginalne rovera lub mg to musisz podpierać się jeszcze ET.
Standard w alu jak u mnie na 15' jest 5,5j. Sam właśnie chce zmienić na jakieś inne 15' tylko musi być inne osadzenie i/lub szerokość.
Ps. To warsztat Ci jakieś nowe felgi zaproponował czy co? Bo nie kumam
opone mam 195 stalowka jak pamietam to chyba jest 5.5 i eta ma cos kolo 49,
ale jak patrze na allego to sa tylko 15 szerokie na 7 albo 6 cali i sie zastanawiam co brac
warsztat zaproponowal uzywane 4 alu za to ze nie potrafili kupic 2 stalowek
BoloSr, 195 to bym szukał 5,5-6j ET45. Wtedy będzie idealnie.
Jeśli chodzi Ci o 15' które są na allegro 7j z oponami to właśnie się nad nimi zastanawiam bo mają takie parametry które pozwolą mi zrobić swap hamulców Tylko sprzedający nie chce mi na maila odpisać. No i moje 15' które nigdy zimy nie widziały będą zbędne.
Na taki układ też bym poszedł a to fakt że z tymi stalówkami to problem. Też szukałem 15' i jak znalazłem i chciałem zabrać to po godzinie okazało się że już amator się na nie znalazł.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Pon Gru 20, 2010 19:27
na 7 calcach 195 tez peknie lezy bo tak mialem w poprzednim aucie
a generalnie szukalem samych alu 15 i sa rozne tylko ze wiekszosc jest 7 albo 6 cali malo jest takich ktore by mi sie podobaly
To możesz śmiało brać nawet te 7j. Tylko wtedy trzeba patrzeć na ET bo może być problem.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Pon Gru 20, 2010 19:42
greg-si napisał/a:
To możesz śmiało brać nawet te 7j. Tylko wtedy trzeba patrzeć na ET bo może być problem.
z tego co wiem tu 17 ma ET-a 45 i szerokosc 7 ale nie wiem czy przy takiej szerokosci i takim et-a 15 o cos nie zachaczy w koncu 17 wieksza jest i omija co nieco
BoloSr, dobrze piszesz. Im mniejsze ET tym felga bardziej będzie wystawała a im większe tym będzie głębiej w nadkolu. Strasznie głęboko nie może być bo koło będzie zawadzało o wahacz. Tutaj trzeba znaleźć złoty środek.
Szukaj takich parametrów jak masz w 17' wtedy będzie tak samo głęboko w nadkolu. Czyli równo z błotnikiem
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Pon Gru 20, 2010 20:16
greg-si napisał/a:
BoloSr, dobrze piszesz. Im mniejsze ET tym felga bardziej będzie wystawała a im większe tym będzie głębiej w nadkolu. Strasznie głęboko nie może być bo koło będzie zawadzało o wahacz. Tutaj trzeba znaleźć złoty środek.
Szukaj takich parametrów jak masz w 17' wtedy będzie tak samo głęboko w nadkolu. Czyli równo z błotnikiem
chyba ze znajde orginaly z R45 bo napewno nie z MG
Ktoś wyżej pytał o moje felgi, więc sprostuję, mam felgę 7,5j16 ET35 z oponą dedykowaną, tzn taki sam obwód jak ori, tj 195/45. Możliwe, że po delikatnym opuszczeniu z przodu chciałoby coś przytrzeć bo felga kilka mm zdaje się wystawać z nadkola, jednak prawdopodobnie tego już się nie dowiem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum