Wysłany: Sob Paź 10, 2009 18:09 [R827] Korek paliwa na klucz
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.7 Rok produkcji: wszystkie
Witam!
Mam pytanie od jakich modeli beda pasowaly korki paliwa, koniecznie na klucz do R827 coupe. Zalezy mi koniecznie na korku na klucz, ze wzgledu na amatorów bezpłatnej benzyny. Z wlasnych obserwacji zauwazylem ze korek (zwykly nie na klucz) pasuje od mojego rovera 216 cabrio. Poradzcie coś Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 26, 2010 22:38, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 10, 2009 18:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Sob Paź 10, 2009 18:32
Nie rozumiem po co chcesz robić dodatkowy zamek skoro tą klapkę da się otworzyć jedynie z kabiny. Więc gdyby złodziej dres łach chciał ją otworzyć to i tak urzył by jakiegoś łoma, albo długi śrubokręt.
W ostatnią zimę miałem nawet taki przypadek że klapka przymarzła i nie mogłem jej otworzyć, ani zatankować a właściwie to linka w błotniku przymarzła, więc suszarką dotąd nagrzewałem aż puściło.
tutaj mój bi-fuel:
EDIT:
ps. właśnie załapałem że chodzi o sam korek, faktycznie dobry pomysł. ciekawe czy pasuje od jakiegoś innego modelu??
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Sro Paź 14, 2009 22:16
Soprano, a nie lepiej naprawić klapkę? jak dobrze zrozumiałem brak jest tego czarnego zatrzasku? w weekend zobacze jak to wygląda, czy to się wykręca. Ale możliwe że z montażem będzie kłopot bo linka wchodzi do środka błotnika, nie wiem czy jest dostęp z bagażnika.
Z tego co widzialem to nie ma dostepu do tego mechanizmu od stron bagaznika. Poza tym jak mowie nie ma tego bolca ktory blokuje klapke (tzn tego co wysuwa się i chowa)
[ Dodano: Pią Paź 16, 2009 13:28 ] AndrewS, i jak sprawdzales?
Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Sob Paź 17, 2009 00:28
Jeżeli chodzi o korek to żaden zamykany nie będzie pasować. Możesz naprawiać zamykanie oryginalne albo zrobić zamykanie na klucz. W starych polonezach, 125, ładach, itp. były klapki z zamkiem. Powinieneś bez większych problemów znaleźć na jakimś złomie i założyć.
U mnie też był uszkodzony ten cały mechanizm, więc kupiłem używany i zamontowałem bez problemu. W roverach serii 800 były zamki mechaniczne na linkę (dźwignia przy progu kierowcy), a w nowszych wersjach elektryczne (przycisk na tunelu centralnym w okolicach przełączników do grzania foteli i szyberdachu). Ja u siebie mam ten zwykły mechaniczny. Dostęp jest do niego od strony bagażnika, trzeba zdjąć tapicerkę bagażnika (montowana jest na specjalne plastikowe kołki, wystarczy przekręcić o 90stopni i wyciągnąć). Następnie otwieramy klapkę paliwa i zdejmujemy metalową zapinkę która trzyma mechanizm. Po tym sam zamek powinien wypaść do bagażnika. Wystarczy "zanurkować" łapką w okolicę wlewu ale od wewnątrz auta i go wyciągnąć, linka jest na tyle długa, ze spokojnie można od strony bagażnika odkręcić stary zamek i zamontować nowy.
Tak to przynajmniej wygląda w wersji 4drzwiowej.
Mam tylko taki problem, ze po odblokowaniu zamka klapka mi nie odskakuje, brakuje jakiejś sprężynki lub czegoś podobnego.
A ja mam taki problem że ten ZĄBEK pękł w środku, na samym końcu ograniczenia rowka w którym mocuje się ten pręcik pociągany przez silniczek od otwierania.
Skleiłem to ale nie mam odwagi zamontować, bo co jak to znowu padnie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum