Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam,
Panowie bardzo prosze Was o pomoc
Musze kupic rozrzad do swojego rovera 45, jest to dokladnie koncowka rocznika 99/2000.
Nie wiem gdzie i co kupic, na allegro jest b.malo, kupowal ktos juz jakis sprawdzony rozrzadzik do naszego 2.0 iDT?? z gory dziekuje i pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 27, 2010 12:28 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a czy mozecie mi powiedziec co ja musze dokladnie kupic jezeli chce wymienic rozrzad? widze pelno rolek jest ale nie wiem ktore, na allegro jest jakis jeden zestaw 2 paski + 3 rolki za 395zl a na tej stronie kazda rolka prawie po 200zl ??
wszystko rozumiem, tylko mi chodzi o to co trzeba kupic a jak narazie nie udalo mi sie z tych postow wyczytac co trzeba , akurat nie znam sie na tym dobrze i interesuje mnie tylko to jakie sa rolki potrzebne i ile paskow. dziekuje
karooo, nie przesadzaj, koledzy podali Ci sensowne informacje na temat rozrządu co i jak, ale ty byś chyba chciał żeby ktoś ci kupił i najlepiej przywiózł do domu
są potrzebne 2 paski i 3 rolki do tego:
1.pasek rozrządu, rolka prowadząca i rolka napinająca
2.pasek pompy wtryskowej plus rolka napinająca
Wszystko to jest dostępne w sklepach lub w Toma Team ale tam ci nie pasuje bo za drogo
moze masz i racje ale nie wiem czemu tak jest ze ten zestaw kosztuje 400zl a jezeli bede chcial wszystko kupic osobno to jedna rolka kosztuje prawie 200zl
Witam,wlacze sie do dyskusji o tym rozrzadzie.Pokazany przez Ciebie rozrzad za 395 zlotych idealnie pasuje do silnika iTD2000.Mieszkam we Francji,bylem tydzien temu w Polsce,zamowilem ten rozrzad na Allegro,telefonicznie poprzez podanie numeru VIN dobralismy rolki,bardzo konkretny sprzedawca,dostalem kurierem ten rozrzad nastepnego dnia.mechanik wymienil nie bylo zadnych problemow z dopasowaniem czesci.Wrocilem juz do domu,1700km,jezdze caly czas samochodem,pali bez problemow,zuzycie paliwa bardzo niskie,wszystko jest ok. po wymianie tego rozrzadu.Polecam ten zestaw,nie bawilbym sie w dywagacje dlaczego jedna rolka kosztuje tyle a tyle,szkoda czasu.Pozdrawiam.
karooo-w Roverach z tego okresu produkcji byly stosowane trzy silniki-BMW, ROVER I HONDA.Problem nie lezy w paskach rozrzadu tylko w wymiarach rolek a dokladnie ich srednicy.Podajac przy zakupie 8 ostatnich cyfr i liter z numeru VIN kumaty sprzedawca dobierze rolki bo ma dostep na kompie do katalogu czesci zamiennych.Jest jeszcze roznica z napinaczem paska rozrzadu,sa automatyczne i mechaniczne,ja kupilem mechaniczny,100 tys.-km spokojnie mozna na tym napinaczu przejechac.Nikt z uzytkownikow tego forum nie liczy ile jest zebow na pasku rozrzadu,trzeba zdac sie na wiedze i umiejetnosci mechanika chyba ze jest to jakis Jozio z podworka,takiemu nie dalbym auta do naprawy.Jak Ci napisal szoso do rozrzadu w tym silniku wchodza dwa paski plus trzy rolki.I to wszystko w tym temacie.Pozdrawiam
Stanislaw, ktoś Ci naopowiadał głupot a Ty powtarzasz
silnik diesla BMW jest w 75, natomiast w Hondzie jak i w 45 siedzi silnik diesla Rovera
Honda w tamtym okresie nie miała swojego diesla tylko montowała silnik Rovera
ludzie różne bajki opowiadają o Roverach co widać w ogłoszeniach sprzedaży aut a wynika to z ich niewiedzy
Po tych ostatnich dwoch postach to powinienem stwierdzic ze mechanicy w servisie Rovera we Francji to maja kompletna niewiedze co naprawiaja,a sprzedawcy czesci w Polsce(rozrzadu) to chyba tez nie rozrozniaja rolki od kolka.Tak by wypadalo stwierdzic,ale to bylaby nieprawda.A za uzupelnienie wiedzy o Roverach bardzo dziekuje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum