Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
eh - końcówka roku niezbyt miła.
Do wymiany czeka sprzęgło a znowu wyskoczył inny problem.
Otóż zatankowałem paliwo na SHELU we Wrocławiu (wylot drogi nr 8 na Warszawę - nie tankować!!!) i zaczęły się kłopoty. W trasie niby wszysko ok ale następnego dnia rano przy lekkim mrozie dupa z rozruchu.
Dolany niby dodatek STP ale i tak wytrąciła się parafina...
Wymieniłem filtr paliwa i generalnie da się go uruchomić ale wiesza się pompa paliwa przy aku i uruchomienie auta to czysta loteria. Poza tym pompa strasznie buczy - po ogarnięciu tematu na forum - wymiana.
Ale... chciałem spuścić tą trefną ropę (po wlałem na full), idpiąłem wężyk biegnący od pompy do filtra i uruchomiłem zapłon a tutaj niespodzianka - zamiast ładnego strumienia paliwa pełno piany i tak bez końca.
Moje pytanie jest takie - pomimo przeszukania forum nie znalazłem odpowiedzi:
Może wskazywać to na uszkodzoną pompę w baku - tylko czy chodzi o samą pompę czy może jest tam jakiś uszczelniacz, który mógł paść a pompę zostawić w spokoju?
Dodam że jeśli uda się auto uruchomić to wszystko jest ok - przyspieszenie jest, dojdzie do 190 km/h - więcej w tych warunkach nie odważyłem się testować.
Gdyby sie mocno zapowietrzał to czy nie byłoby problemów z osiągami? Nic z tego nie rozumiem
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Maj 21, 2011 20:55, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 30, 2010 13:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Czw Gru 30, 2010 17:56
femoris napisał/a:
Ale... chciałem spuścić tą trefną ropę (po wlałem na full), idpiąłem wężyk biegnący od pompy do filtra i uruchomiłem zapłon a tutaj niespodzianka - zamiast ładnego strumienia paliwa pełno piany i tak bez końca.
femoris napisał/a:
Może wskazywać to na uszkodzoną pompę w baku - tylko czy chodzi o samą pompę czy może jest tam jakiś uszczelniacz, który mógł paść a pompę zostawić w spokoju?
Ewidentnie pompa w baku. W pompie nie wymienisz żadnych elementów - tylko kompletna. Posprawdzaj jeszcze przewody paliwowe czy nie puszczają gdzieś i nie łapie powietrza po drodze do filtra.
Dzięki apples.
Czyli kupuję dwie pompki W komorze silnika sucho, nigdzie śladu ropy, więc raczej powietrze ze zbiornika. Dziwi mnie tylko to że było tyle piany przy full zatankowanym baku i żadnych różnic podczas jazdy...
Fajny początek roku - wymiana sprzęgła, wysprzęglika i obu pompek (filtra już nie liczę)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum