Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214] PROBLEM Z LPG SEKWENCJA
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214] PROBLEM Z LPG SEKWENCJA
Autor Wiadomość
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Sro Sty 05, 2011 09:59   [R214] PROBLEM Z LPG SEKWENCJA
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997

Witam opowiem od początku otóż stało się tak: Po założeniu instalacji gazowej sekwencja STAG z reduktorem tomasetto i wtryskami valtek zrobiłem z 50 tys, pierwszy raz filtr zmieniłem po 10 tys. ostatnio zaczął przestać wkręcać się na obroty na gazie powyżej 5 tys a jak dostał ostro w dekiel na LPG to gasł, myślałem że to wina przewodów zmieniłem ostatnio cały układ zapłonowy a przewody najtańsze jakieś więc dziś wymieniłem przewody na ori BOSHA, na benzynie jest wszystko wporządku a na LPG dalej to samo, ostatnio zapomniałem się troszke o wymianie filtra i zrobiłem to po 30 tys. filtr był cały czarny jak nim stuknąłem pełno opiłków wyleciało, moje przypuszczenie to takie że mogłem tym zepsuć listwe wtryskową, przejechała już 50 tys. ma ktoś pojęcie od czego zacząć wymiane? na allegro listwa walteka 125zł więc nie jest tak drogo, tyle za przewody płaciłem
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 05, 2011 15:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 05, 2011 09:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Sro Sty 05, 2011 19:35   Re: [R214] PROBLEM Z LPG SEKWENCJA

50tys km na valtekach to i tak dobry wynik.
 
 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Sro Sty 05, 2011 21:50   

reduktor tez już moze klękać
wtryski wymien na magic jety albo matix plus filtr fl-03 i bedzie OK
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Sty 06, 2011 15:03   

reduktor po 50 tys.? nawet mi to do głowy nie przyszło :/ kiedyś w reduktorze w tikadełku wystarczyło zmienić membrany, czy tu też coś takiego w gre w chodzi czy cały reduktor?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 07, 2011 02:21   

w zaleznosci jak reduktor byl traktowany. wytrzymalosc moze wynosic 50 - 150 tys.
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pią Sty 07, 2011 17:04   

tzn. jak go miałem traktować? katowania na zimnym nie było bo o silnik dbam a jak wiadomo reduktor jest już ciepły jak cały silnik łapie roboczą temperature. Co w nim się może wykończyć?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 07, 2011 20:13   

to moze sie wykonczyc ze membrany zesztywnieja i to jest koniec zywotu parownika.a katowanie to jest jego praca na zimnym [niedogrzanym] silniku.praktycznie nic innego sie nie psuje tylko membrany sztywnieja lub pekaja. a tomasetto to tani parownik,i dosc szybko sie zuzywa.
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pią Sty 07, 2011 23:50   

czyli wystarczy zmienić membrany? więc nie cały parownik się psuje ale membrany. O tą niejasność mi chodziło, membrany to element eksploatacyjny więc nie można pisać że parownik się wykończył
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 08, 2011 15:08   

jesli ktos chce, moze zregenerowac. koszt membran okolo 60zl z przesylka na allegro. troche zabawy w rozkrecanie i czyszczenie. albo kupic nowy okolo 170zl. takze gazownik ci tego nie zrobi,bo woli wstawic nowy.
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Sty 13, 2011 13:07   

byłem dziś u gazownika i się okazało że jest wszystko cacy tylko jeden z wtryskiwaczy klepie i wymieni mi dysze w jednym tylko :) ja mie niałem z waltekami problemów i nie wiem czemu taki najazd na tą firmę jest na forum, zrobiłem na nich 50 tys, a on mówi że jedna dysza do zmiany a reszta w dobrej kondycji :)

[ Dodano: Czw Sty 13, 2011 13:07 ]
kolejna wizyta i zmiana lekko map wtrysku bo się rozstroiły a cała listwa wtryskowa wporządku :) waltek daje rade i to zdrowo :) kumpla magicjety siadły po 30k a mój waltek 50 i ma się dobrze
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r200 1.6Si gaz][r97] - Sekwencja alarm braku gazu
dzieju Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Kwi 22, 2010 09:14
dzieju
Brak nowych postów [R214si+LPG] (sekwencja dream XXI) Brak mocy silnika
Primo Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Pon Cze 04, 2007 19:28
Primo
Brak nowych postów [R200] LPG SEKWENCJA STAG, PROSZE O POMOC W REGULACJI
bonus89 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Czw Sty 20, 2011 07:34
sobrus
Brak nowych postów [R214] - problem z abs
ram95 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Sob Lut 08, 2014 18:16
ram95
Brak nowych postów [R214 89r.] Problem z ABS-em
Budyn Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Cze 14, 2009 15:46
Budyn



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink