Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Wymieniał może ktoś łożyska z tyłu???
Łożyska już kupiłem zapłaciłem 210zł za sztukę...
Może zna ktoś procedurę wymiany takich łożysk....
a i jeszcze pytanie czy po takiej wymianie potrzebne jest robienie geometrii tyłu???
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Maj 20, 2011 23:06, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 07, 2011 09:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pią Sty 07, 2011 15:32
1. Odkręcasz koło.
2. Odkręcasz nakrętkę centralną piasty.
3. Ściągasz zacisk hamulcowy, ściągasz klocki, odkręcasz jarzmo klocków i ściągasz tarczo-bęben. Do ściągnięcia tarczo-bębna będziesz musiał raczej popuścić linki ręcznego przy dźwigni i odkręcić śrubę mocująca do piasty - torx 55.
4. Ściągasz starą piastę z łożyskiem i zakładasz nową z uwagą na czujnik ABS.
5. Zakładasz tarczo-bęben, regulujesz ręczny, przykręcasz jarzmo klocków, zakładasz zacisk hamulcowy, zakładasz klocki i dokręcasz piastę momentem 210NM.
6. Zakładasz koło, wciskasz z dwa razy hamulec nożny aby tłoczek rozparł klocki i cieszysz się z wymiany.
Mam też do wymiany łożysko ( wyczówalny luz na nim i buczenie podczas jazdy)
Pytanko:
1) jak popuścić linki ręcznego przy dźwigni?( co trzeba zdjąć, etc)
2) dokładnie na co trzeba uważać z czujnikiem ABS?
3) Będę pożyczał klucz od kolegi aby dokręcić piastę z właściwym momentem. Jaki to jest rozmiar klucza?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum