Wysłany: Sob Sty 08, 2011 10:26 [r200] Uszczelka w porzadku co przyczyna//\
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998
Witam. W moim Roverku zaczol pokazywac sie olej w zbiorniczku wyrownawczym wiec oddalem go na wymiane uszczelki. Ale okazalo sie ze uszczelka jest w porzadku. I niewiem co moze byc przyczyna. Prosze o szybka pomoc.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 08, 2011 10:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Chodzi oto: do zborniczka wyrównawczego montujesz taki przyrząd z reguły z fioletową cieczą, i kiedy auto jest włączone, gazy które są w układzie itp odbarwiają tą ciecz i to świadczy o pojawieniu się dwutlenku węgla i z reguły o wywalonej uszczelce. Może trochę to namotałem ale mniej więcej oto chodzi.
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
jak masz sciagnieta glowice to nie bedzie za bardzo widac czy to uszczelka. uszczelka jest stalowo silikonowa i po sciagnieciu glowicy silikony sie rozklejaja. a wystarczy ze jeden byl uszkodzony to juz jest HGF.
Czyzby to pierwszy rover k16,w ktorym nie padla uszczelka?
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 116 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Sty 09, 2011 10:32
Witam podłącze się pod temat. Mam pytanko w związku z uszczelką pod głowicą. Jaka jest oryginalna pierwsza wsadzona do silnika. Mój samochód stoi u mechanika z wyciągniętą głowicą. Jest tam uszczelka metalowa obtoczona silikonem. Chodzi mi o to, czy można jakoś poznać czy była już wymieniana, bo ja jeżdżę moim autem już 4 lata i będzie to robione za mnie pierwszy raz. Moje objawy były takie: olej w zbiorniczku wyrównawczym i spadek poziomu płyny chłodniczego.
ja mam kolego to samo jutro wymianiam uszczelke pod kolektorem dolotowym i zobaczymy czy pomorze bo jezdze juz rok z taka przyczyna i nic sie nie dzieje wszystko ładnie pali itd;) ostatnio na forum zobaczyłem że to morze byc przes tą uszczelke pod kolektorem
yorker, Tak wyglada orginalna uszczelka na pierwszy montaz .
http://forum.roverki.eu/download.php?id=13972
Jesli masz taka to ktos juz ja wymienial, to jest ulepszona uszczelka z pogrubionymi siliconowymi sciezkami.
http://forum.roverki.eu/download.php?id=13973
Lub taka ,to najnowszy typ .Kompletnie inna konstrukcja .Koniecznie trzeba wymienic do niej magistrale olejowa .Wynalazek dla LR. I nie zamontujesz jej jesli masz stalowa miske olejowa bo nowa magistrala sie nie zmiesci.
http://forum.roverki.eu/download.php?id=13975
W zasadzie tez nie masz gwarancji ze ktos wczesniej nie zamontowal orginalnej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum