Niestety teraz się dzieją dziwne rzeczy Np czasem mi się blokuje kierownica jak chce po nocy wyjechać autem np z Parkingu. Nie da rady kręcić kierownice Musze albo poczekać chwile albo na sile kręcić aż puknie coś w układzie wspomagania i nagle działa jak trzeba
Dzis to samo miałem, ale coś dziwne teraz, strasznie piszczy jak by nie było oleju w układzie jak kręcę szybko kierownica w lewo
Mrozów nie ma ani nie było jest od kilku dni +7°C, wycieku w układzie nie mam bo dałem nie dawno nowe opaski i oleju mam ponad stan max w pojemniku Czasami w czasie jazdy tez trudni kierownica działa ale jakoś odgłosów nie robi
Na forum nic ciekawego nie znalazłem jedynie ze wyciek był winny i tyle za wiele tematów o tym nie ma
Pozdrawiam i może ktoś coś doradzi
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 09, 2011 18:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ja tak czasami mialem jak mi pompa ciekla. jezdzilem bylo oki i nagle jakby ktos kierownice zablokowal i po chwili puszczalo. po wymianie pompy ustalo. i to raczej nie bylo od razu po odpaleniu a w czasie jazdy
jak piszczy przy kręceniu to tak jak by było za mało płynu, ale jak płyn nie uchodzi to może układ zapowietrzony?
wymianiales może ostatnio płyn wspom?
Cytat:
oleju mam ponad stan max w pojemniku
po to są wyznaczniki żeby ich nie przekraczać, już nie dolewaj
nie wiem jak w roverach, powiem jak bym zrobił mając poprzednie auto (ford escort).
spróbował bym odpowietrzyć, w escorcie zdejmowało się korek ze zbiornika i kręciło kierownicą max lewo>max prawo kilka razy. (maksymalnie aczkolwiek staraj się unikać punktu gdzie kierownica dalej nie idzie...)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum