Forum Klubu ROVERki.pl :: [Freelander] silnik nie pali
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Freelander] silnik nie pali
Autor Wiadomość
auto.handel1 



Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 1
Skąd: strzegom



  Wysłany: Nie Sty 09, 2011 17:21   [Freelander] silnik nie pali
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001

Silnik został rozebrany ponieważ dostała się woda do oleju. Twierdzono że jest to uszczelka pod głowicą lecz po rozebraniu okazało się że to nie jest uszczelka tylko puściło między tulejami a blokiem. Po rozebraniu silnika okazało się że należy zrobić szlif wału i splanowano głowicę. Po złożeniu całego silnika stwierdzono że nie ma ciśnienia. Po pomiarze ciśnienia kręcono rozrusznikiem bez świec. Udało się na dwóch cylindrach do 7 atmosfer. Po wkręceniu świec silnik nadal nie uruchamia się. Wykręcono świece i okazało się że ciśnienia jest tylko po 2. Nie chciał uzyskać ciśnienia odpalając na hol.
Proszę o pomoc
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 09, 2011 17:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 09, 2011 22:47   

a pierscienie na tlokach zmieniane?? powiedz szpecom zeby zrobili probe olejowa :)

[ Dodano: Nie Sty 09, 2011 22:47 ]
jesli to nie pierscienie to glowica innej mozliwosci nie ma ...
 
 
t15690b 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 157
Skąd: Cieszyn



Wysłany: Pon Sty 10, 2011 12:37   

ten silnik powinien mieć kompresję po remoncie gdzieś 12-14, sprawdźcie sobie czy dobrze założony pasek i wszystkie koła na znakach, może sobie coś przeskoczyło, przy rozkręcaniu kolektora wydechowego łatwo uwalić lambde, a jak działają hydropopychacze?, wymienione czy wyczyszczone?
 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Sty 10, 2011 16:24   

W przypadku tych silników i wystąpienia HGF nie zaleca się dokonywać planowania głowicy !! !
Tutaj jest bardzo mała tolerancja i źle wykonane planowanie może na trwale uszkodzić silnik.
Wiem co piszę bo w temacie Freelanderów siedzę ostatnio bardzo mocno.
Do sprawdzenia:
- płaskość głowicy po planowaniu.
- Drożność magistrali olejowej.
- Moment dokręcenia szpilek głowicy
- Hydro popychacze
- Moment dokręcenia kolektora dolotowego - zalecam wymianę uszczelek.
- Czy głowica przed montażem była płukana z nagaru ??
- Świece zapłonowe, kable, kopułka, palec rozdzielacza ??
- Czy na pewno wszystkie czujniki są ok, czy przewody przy nich dobrze stykają.

Powiem tak.
Ja bym rozebrał do ostatniej śrubki, przepłukał cały silnik i składał element po elemencie wszystko dwa razy sprawdzając.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] FAQ z nr częsci
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Czw Lut 08, 2018 14:05
SyntaX
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Linki do stron z przydasiami do Freelandera
sknerko Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Czw Cze 02, 2016 09:32
sknerko
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Foto poradnik demontaż konsoli środkowej.
Proszę o przypięcie do FAQ
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Wrz 09, 2012 07:21
SyntaX
Brak nowych postów [Freelander]Pali, nie pali, gaśnie?
ustachy Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Wto Lis 19, 2013 16:51
ustachy
Brak nowych postów [Freelander] Nie Pali na 4 garze
llooki Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 1 Sro Wrz 23, 2009 18:02
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink