Witam!!!!!
zastanawiam się czy do silnika 1.8 16v da się zamontować kolektor ssący z silnika 2.0?? interesuje mnie kompletny swap z przepustnicą... czy ktoś bawił się w to lub ma jakieś info na ten temat???
z góry dzięki
_________________ ROVER 45 ::::::)))))))
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 12, 2011 22:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A w czym VCC lepsze ? Chodzi o kolektor, bo wydaje mi się że ma po prostu parę czujników i nic więcej, przekładając VCC do zwykłego raczej nic się nie uzyska.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Maj 2003 Posty: 171 Skąd: Siedlce
Wysłany: Pią Sty 14, 2011 14:06
flapjck1 napisał/a:
kolektor wydechowy jest zrobiony z rur o wiekszej srednicy
Tak ale chyba tylko wersje 160KM bo wydechowych kolektorów są dwa rodzaje takie jak w klasycznym silniku oraz równoodległościowe... I te ostatnie faktycznie mogą być zrobione z rurek o większej średnicy.
_________________ 129KM/190Nm - kto mi powie jak to poprawić...
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Pią Sty 14, 2011 15:09
Procz falowania silnika jakie u mnie wystapilo przy probach uzycia kolektora ssacego z vvc w silniku 1.8 nie zauwazylem nic sensownego w tej modyfikacji - co do natomiast kolektora wydechowego - nie czekaj - podstawa - jest kosmiczna roznica w pracy silnika na plusie juz nie mowiac o tym, ze ten zwykly 1.8 to straszny badziew tak przykladajac przy vvc Mimo wszystko gdyby ktos byl zainteresowany dysponuje takowym kolektorem ssacym z vvc jakby ktos chcial sie przekonac o tym na swojej skorze. Wtryski tez sa idento w obu 1.8. Napewno warto miec przepuistnice z vvc i caly wydech od ZR 160.
Zna ktoś średnicę kanałów w kolektorach? Np. jaka jest w kolektorze plastikowym 1.8 a jaka od VVC?
Druga sprawa to kolektor wydechowy, chodzi o różnicę między standardowym 4-1 z filtrem a ośmiorniczką 4-2-1 ?
Jeśli tak to wystarczy wsadzić kolektor z VVC i dołożyć portki i będzie pasować czy trzeba kombinować?
ADI-mistrzu, kolektor ssący i wydechowy od VVC + przepustnica 52mm+ wałki rozrządu od TF(1.8, 135KM)+ komp od TF 135KM. Tym sposobem uzyskasz 135KM. Więcej z tego motoru nie uzyskasz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum