Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 45 1.8 117kM] kolektor ssący
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 45 1.8 117kM] kolektor ssący
Autor Wiadomość
dawidek126 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 179
Skąd: Piaseczno

Rover 45

Wysłany: Sro Sty 12, 2011 22:40   [Rover 45 1.8 117kM] kolektor ssący

Witam!!!!!
zastanawiam się czy do silnika 1.8 16v da się zamontować kolektor ssący z silnika 2.0?? interesuje mnie kompletny swap z przepustnicą... czy ktoś bawił się w to lub ma jakieś info na ten temat???

z góry dzięki
_________________
ROVER 45 ::::::)))))))
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 12, 2011 22:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Sty 12, 2011 22:44   

z 2,0 nie, ale zawsze mozesz wrzucic dolot z 1,8 vvc, jest lepszy
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
dawidek126 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Paź 2009
Posty: 179
Skąd: Piaseczno

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 13, 2011 18:40   

a czym różni sie zwykły kolektor 1.8 od tego vvc??

[ Dodano: Czw Sty 13, 2011 18:31 ]
na allegro jest również kolektor wydechowy od vvc.... na czym polega jego różnica??

[ Dodano: Czw Sty 13, 2011 18:40 ]
przepustnice i wtryskiwacze są takie same czy warto wymienić cały kolektor + przepustnica i wtryski??
_________________
ROVER 45 ::::::)))))))
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 13, 2011 19:06   

A w czym VCC lepsze ? Chodzi o kolektor, bo wydaje mi się że ma po prostu parę czujników i nic więcej, przekładając VCC do zwykłego raczej nic się nie uzyska.
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Czw Sty 13, 2011 22:51   

dolotowy kolektor ma rowne kanaly i wieksza srednice kanalow niz "zwykly", puszka rezonansowa kolektora policzona jest pod wieksze moce

kolektor wydechowy jest zrobiony z rur o wiekszej srednicy
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Bocian_s 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Maj 2003
Posty: 171
Skąd: Siedlce



Wysłany: Pią Sty 14, 2011 14:06   

flapjck1 napisał/a:
kolektor wydechowy jest zrobiony z rur o wiekszej srednicy
Tak ale chyba tylko wersje 160KM bo wydechowych kolektorów są dwa rodzaje takie jak w klasycznym silniku oraz równoodległościowe... I te ostatnie faktycznie mogą być zrobione z rurek o większej średnicy.
_________________
129KM/190Nm - kto mi powie jak to poprawić...
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Pią Sty 14, 2011 15:09   

Procz falowania silnika jakie u mnie wystapilo przy probach uzycia kolektora ssacego z vvc w silniku 1.8 nie zauwazylem nic sensownego w tej modyfikacji - co do natomiast kolektora wydechowego - nie czekaj - podstawa - jest kosmiczna roznica w pracy silnika na plusie juz nie mowiac o tym, ze ten zwykly 1.8 to straszny badziew tak przykladajac przy vvc :) Mimo wszystko gdyby ktos byl zainteresowany dysponuje takowym kolektorem ssacym z vvc jakby ktos chcial sie przekonac o tym na swojej skorze. Wtryski tez sa idento w obu 1.8. Napewno warto miec przepuistnice z vvc i caly wydech od ZR 160.
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 09, 2012 09:09   

Chcę wrócić do tematu bo planuje kombinację.

Zna ktoś średnicę kanałów w kolektorach? Np. jaka jest w kolektorze plastikowym 1.8 a jaka od VVC?

Druga sprawa to kolektor wydechowy, chodzi o różnicę między standardowym 4-1 z filtrem a ośmiorniczką 4-2-1 ?
Jeśli tak to wystarczy wsadzić kolektor z VVC i dołożyć portki i będzie pasować czy trzeba kombinować?
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Lis 09, 2012 09:27   

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=73374
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Lis 09, 2012 14:44   

ADI-mistrzu, kolektor ssący i wydechowy od VVC + przepustnica 52mm+ wałki rozrządu od TF(1.8, 135KM)+ komp od TF 135KM. Tym sposobem uzyskasz 135KM. Więcej z tego motoru nie uzyskasz. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 09, 2012 15:17   

Ja chce zrobić VIS'a dlatego pytam, bo nie chce kupić trąbek o za małej średnicy :wink:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 16:53
kasjopea
Brak nowych postów Kolektor ssący
Markzo Tuning mechaniczny 6 Sob Kwi 24, 2010 08:35
Markzo
Brak nowych postów [MG ZR] Kolektor ssący + przepustnica
sic_corey Tuning mechaniczny 0 Pon Cze 21, 2010 02:08
sic_corey
Brak nowych postów uszczelka termiczna pod kolektor ssacy
tomii620si Tuning mechaniczny 6 Pon Maj 16, 2016 13:09
tomii620si
Brak nowych postów [Rover 45 1.8 117kM] koło zamachowe
dawidek126 Tuning mechaniczny 1 Czw Mar 17, 2011 11:45
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink