Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Pompka sprzęgła padła?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Pompka sprzęgła padła?
Autor Wiadomość
takeda666 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 101
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Pią Sty 14, 2011 23:53   

Mogę, tylko kolega karino napisał na privie to mu odpisałem na privie ;)

[ Dodano: Pią Sty 14, 2011 19:25 ]
Deamian napisał/a:
takeda666 napisał/a:
Wysłałem Ci w wiadomości :)


A ujawnić tego nie możesz :?: :smile: Wielu osobom by się to mogło przydać. Nie tylko teraz ale nawet za jakiś czas :wink:


pewnie że mogę :) tylko muszę się rozpisać albo wkleję zaraz wiadomość napisaną do karino

[ Dodano: Pią Sty 14, 2011 23:50 ]
Napisze jak to robiłem. Było nas trzech, bo taka opcja jest niezbędna żeby nie trzeba było co chwilę wyłazić spod auta. Jeden siedział w aucie i na polecenie jednego spod auta naciskał lub pociągał do góry sprzęgło, bo opadło całkiem jak tylko wymieniliśmy wysprzęglik (u mnie przyczyną zapowietrzenia układu był cieknący wysprzęglik). Jeden z kolegów popuszczał lub dokręcał odpowietrznik przy wysprzęgliku (taka śrubka z dzióbkiem i dziurką) po to żeby powietrze było wypychane przez płyn. W tym samym czasie drugi kolega z pomocą metalowej łyżki czy breszki (może być metalowy pręt), maksymalnie rozciągał wysprzęglik. Rozciąga się go po to żeby tłoczek maksymalnie się wychylił. W środku wysprzęglika jest otwór który przy naciskaniu i puszczaniu sprzęgła jest zakrywany przez tłoczek lub odkrywany. Jeżeli będzie na maxa rozciągnięty wysprzęglik to całe powietrze zostanie wypchane przez odpowietrznik (wspomniana śrubką z dzióbkiem) za pomocą płynu tzw DOT 3 lub DOT 4 i w ten sposób układ zostanie odpowietrzony. Na polecenie tego co go rozciąga na zmianę naciska się lub nie naciska sprzęgło. Od czasu do czasu należy zobaczyć do zbiorniczka czy płyn spływa i jeżeli tak jest to trzeba dolać. podczas odpowietrzania trochę tego płynu straciłem ale straty muszą być ;) Popróbuj i daj znać. Musisz się uzbroić w cierpliwość i troszkę się namęczysz ale dasz radę. Ja na początku to myślałem że szlag mnie trafi, zresztą kolegów też, ale daliśmy radę. Pozdrawiam

[ Dodano: Pią Sty 14, 2011 23:53 ]
Może ktoś uzna to za śmieszne, może ktoś powie że zna lepszy, łatwiejszy sposób... ok proszę o info. Ja tak robiłem i się udało. Myślę że w garażowych warunkach to dobry sposób na zaoszczędzenie kilku groszy zamiast płacić u mechanika. Zresztą spróbować zawsze można.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 14, 2011 23:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600 Ti] Padła pompa paliwa
kwiatekt11 Rover serii 600, Honda Accord 3 Sob Sie 04, 2012 21:08
kwiatekt11
Brak nowych postów [R620] Cieknący wysprzęglik i pompka sprzęgła
jarekb Rover serii 600, Honda Accord 4 Wto Sty 05, 2010 07:38
jarekb
Brak nowych postów [R620Di]Pompka Sprzęgła kilka konkretnych pytań
Matbia Rover serii 600, Honda Accord 11 Sob Maj 05, 2012 18:20
Slepiecc
Brak nowych postów [R600] Pompka do paliwa
arszenick Rover serii 600, Honda Accord 1 Wto Wrz 04, 2007 19:26
Brt
Brak nowych postów [R600] Regulacja sprzęgła??
arrax Rover serii 600, Honda Accord 9 Wto Lip 03, 2007 17:58
zyzio



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink