Forum Klubu ROVERki.pl :: [r400] zasada działania pompy paliwa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r400] zasada działania pompy paliwa
Autor Wiadomość
kunusek1 



Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 9
Skąd: Przygłów



  Wysłany: Sob Sty 15, 2011 17:07   [r400] zasada działania pompy paliwa
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999

witam.....
mam nietypowy problem i potrzebuje odpowiedzi.
a więc;
w moim roverku spaliła się pompa paliwa i kupiłem od lanosa bo jest taka sama tyle że tańsza(dziwne) wkładając tą pompe zalewam zbiorniczek w którym ona się znajduje i wkladam to do zbiornika głownego. auto odpala ale po jakis 5 minutach rover gaśnie i pompa się zapowietrza i ewidentnie słychac że sie zapowietrza i musze ponownie zalać ten zbiornik paliwem żeby znów chodził pare minut. pomóżcie. czy to moze być wina pompy?? czy jakąś inna zasade dzialania ma choć jest identyczna?? czy da się może jakoś to przerobić?? :roll:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 15, 2011 17:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
shilus82 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 857
Skąd: Wrocław

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 15, 2011 19:55   

a może pompa wypija paliwo ze zbiorniczka i potem ciągnie na sucho. nie ma on jakiegoś krućca żeby wężyk do niego podłączyć.A tak z ciekawości jakie są numery seryjne tej pompy od lanosa co kupiłeś?
 
 
kolikowski 



Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 6
Skąd: sulejów



Wysłany: Sob Sty 15, 2011 20:46   

ona po wytworzeniu ciśnienia paliwa w przewodach powinna wpompowywac paliwo takze do tego zbiornika a tak nie jest. ona ma dwa kanały ssące to znaczy jeden wychodzi do głownego zbiornika a drugi jest w tym zbiorniczku (co pompa sie znajduje) i on początkowo pobiera paliwo do wytworzenia ciśnienia w przewodach(np. po wymianie pompy gdy są przewody puste "bez ciśnienia") a po wytworzeniu ciśnienia zamiast ciągnąć paliwo to zwraca, a zaczyna ciągnąć z głównego. taki dziwny proces.. wcześniejsza pompa tak właśniie pracowała a ta ni hu hu. a co do włoskich inżynierów to czemu sądzisz że mogli maczac łapki w roverku???? ale najbardziej mi się rozchodzi o to czy ta pompa od lanosa może różnic sie funkcjami pompowania niz ta od roverka?? nr. pompy od lanos; 76297 a od R; erj197. na allegro niby to są te same pompy tylko numery producenta się różnią.
____________
a żeby podłączyć jakiś przewód to nie ma żadnych możliwości
____________
a może ktoś miał taką sytuacje w swoim roverku???
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Sob Sty 15, 2011 22:11   

Czy jesteś pewien?? Bo ja akurat mam nexie 1.5 i tam pompka jest po prostu w bak wrkecana i ciagnie na sztywno cały czas, nie posiada żadnyhc udziwnień
 
 
kunusek1 



Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 9
Skąd: Przygłów



Wysłany: Nie Sty 16, 2011 12:12   

czy masz taka pompe??;http://allegro.pl/pompa-paliwa-daewoo-lanos-espero-nubira-leganza-i1399449340.html. nie tylko jeden rodzaj pomp jest w daewoo
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Nie Sty 16, 2011 12:35   

A mi sie wydaje ze kolega kunusek1, kupil jeden z tych tanszych wkladow pompki paliwa ktore daja ok 1 bar cisnienia. Bylo juz o tym na forum. Ciekaw jestem jakiej firmy byl ten wklad i ile kosztowal bo porzadna czesc na allegro kosztuje 200-250zl.
kunusek1 napisał/a:
wkładając tą pompe zalewam zbiorniczek w którym ona się znajduje i wkladam to do zbiornika głownego.

To by sie nawet zgadzalo ,dopuki ciagnie z tego zbiorniczka , poziom wokol popmy jest wysoki i ma latwiej, potem nie ma sily pociagnac ze zbiornika. Poza tym jak wymienialem pompe w R25 to zadnego zbiorniczka wokol pompy nie zalewalem.Pozdr.
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Nie Sty 16, 2011 22:44   

kunusek1, mam taka jak pokazales, wkrecana do baku od gory, i kosztowal zamiennik ok 70zł ale oczywiscie nie pasowal do stelaze i trzeba bylo ciac:) ale dziala, i nie ma tam zadnych udziwnien.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Przekaznik pompy paliwa
bolec0000 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pon Paź 16, 2017 20:57
bolec0000
Brak nowych postów [r400 416 ] wymiana pompy paliwa
irons122 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sro Maj 13, 2009 09:35
irons122
Brak nowych postów [R400] Wymiana pompy paliwa
MikeLD Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pią Sty 30, 2009 09:21
Lechos
Brak nowych postów [R400] Który zamiennik pompy paliwa?
Którego producenta zamienników i który model pompy paliwa wybrac? Najlepiej z wlasnego doswiadczenia
kuba81 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Pon Wrz 03, 2007 08:50
giewu
Brak nowych postów [r400 1,6] JAKI JEST KOSZT WYMIANY POMPY I FILTRA PALIWA
irons122 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Cze 05, 2009 14:57
ash



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink