Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam,
Mam takie pytanie do was jak działa ten zaworek od podciśnienia (patrz foto) Jest to jakiś rodzaj zaworku zwrotnego żeby nie uciekało do końca podciśnienie jak silnik nie pracuje
Rozumiem ze w tym małym oraz tym co idzie do pompy wspomagania jest powietrze wysysane Czy panuje w tych wężykach od EGR inne podciśnienie ze taki chudy wężyk jest
Drugie pytanie jest takie: Czy jak zaślepię chłodnice jak na zdjęciu "chłodnica EGR" a zawór EGR będzie otwarty to czy będą spaliny gorące podgrzewały dalej chłodnice czy raczej polecam do Turbiny i do wydechu i efektywność podgrzewania chłodnicy nie będzie taka sama jak by był przelot do kolektora dolotowego
Moze ktoś ma na to odpowiedzi
Dziękuje
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 17, 2011 18:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 96 razy Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 895 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto Sty 18, 2011 22:25
Remi55 napisał/a:
Drugie pytanie jest takie:
na moje oko spaliny bedą podgrzewały ale w nikłym stopniu także efektywność w/w elementu spada i to znacznie.
co do pytania pierwszego to do otwarcia EGR nie jest potrzebne duże podciśnienie, a zaworek chyba ma za zadanie utrzymanie podciśnienia w serwie gdy sinik jest OFF
Bynajmniej tak było u mnie gdy wymieniałem pompę h-ca to podciśnienie trzymało pompę, więc zaworek zapobiega znikaniu podciśnienia.
Obydwie wypowiedzi są czysto moimi przemyśleniami i mogę sie mylić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum