Wysłany: Czw Sty 13, 2011 12:21 [R25] Falujące obroty na jałowym biegu
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2003
Mam Roverka 25 1.8 116KM miał kiedyś w przeszłości wymienioną skrzynię biegów z automatycznej na manualną. Jak go kupiłem wszystko było w należytym porządku. Po 3 miesiącach na początku stycznia obroty na biegu jałowym zaczęły falować.(silniczek krokowy O.K.) Okazało się, że była spalona dioda w kontrolce awarii silnika. Diagnoza wydana przez serwisy to brak współpracy komputera silnika z nieoryginalną skrzynią biegów. Należy albo wymienić skrzynię na oryginalną, lub wymienić komputer silnika ze sterownikiem immobilisera z samochodu z manualną skrzynią. Czy ktoś mi może napisać dlaczego ten samochód działał bez zarzutu 3 miesiące?? W tym momencie obroty na biegu jałowym wahają się między 900 a 2000 obr/min. Przy czym jeszcze pod wpływem wciśnięcia pedału sprzęgła podczas jazdy obroty samoczynnie wzrastają nawet do ponad 3000 obr/min. Może ktoś mi doradzi co począć z tym fantem.pozdr!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Sty 13, 2011 14:46, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 13, 2011 12:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sty 2011 Posty: 101 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Pią Sty 14, 2011 23:37
Mogą też być świece lub kable, ale najpierw zacznij od świec. Czasem też tak jest jak akumulator powoli pada bądź jest za mały do danego auta, to znaczy za słaby. Ja tak mam i wiem że akumulator za słaby ale ma dopiero rok bo poprzedni właściciel wsadził więc jakoś z tym żyję ale myślę o wymianie za nie długo. Zobacz, posprawdzaj, pożycz akumulator od kolegi jakiegoś, sprawdź świece, być może da to radę. Pozdrawiam
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Sob Sty 15, 2011 10:41
Jesteś też z krk także podjedź sobie najlepiej do Pana Pawła Midowicza na Krzyżtoporską 7 - w trymiga Ci to zdiagnozuje i zrobi w śmiesznym pieniądzu na pewno oszczędzając kupę nerwów, czasu i poszukiwań. Powodów może być kilka. Netowo ciężko powiedzieć. Trzeba najpierw zczytać błędy. Pozdr!
Powodem były niesprawne: czujnik przepustnicy oraz silniczek krokowy. Bezbłędnie zdiagnozował problem mechanik z Lasowa pod Zgorzelcem. 50 zł zostawiłem u niego i sam wymieniłem te elementy. Oczywiście na nowe, nieużywane. Do pełnej diagnostyki komputerowej mojego autka niestety nadaje się tylko testbook T4, do innych nie ma go co nawet podłączać. pozdr!
Podepne się (jeśli można; ) pod temat. Otóż mnie falować raczej nie faluja, ale moim zdaniem są trochę za wysokie (zdjęcie poniżej). Co może być przyczyną tego stanu rzeczy?
Podepne się (jeśli można; ) pod temat. Otóż mnie falować raczej nie faluja, ale moim zdaniem są trochę za wysokie (zdjęcie poniżej). Co może być przyczyną tego stanu rzeczy?
hmm ja mam troche mniej obrotów na rozgrzanym gdzies tak 800 a ty 900 u mnie jest troche nizej wskazówka niz u ciebie wlodi893 sprawdz moze sprobuj poluzowac linke od gazu przy przepustnicy i nasmarowac jakims smarem ja tak zrobilem i mam mniej obrótow
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum