Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 214 1.4 1994r] Dwie kostki obok kompa?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 214 1.4 1994r] Dwie kostki obok kompa?
Autor Wiadomość
TARADAJA 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 210
Skąd: Stobno k/Kalisza



  Wysłany: Nie Sty 23, 2011 19:24   [Rover 214 1.4 1994r] Dwie kostki obok kompa?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1994

Witam wszystkich po dłuższej nieobecnośći!
Mam do was pytanie otóż chciałem zdiagnozować swojego Roverka testerem diagnostycznym ST-6000 Black Power i wszystkie źródła informują iż wtyczka diagnostyczna 3-pinowa jest obok komputera w komorze silnika. Mój problem polega na tym że obok komputera są dwie takie wtyczki tylko jedna jest koloru kremowego a druga zielonego?! Teraz do czego służą więc te dwie wtyczki i do której podpiąć kompa żeby zdiagnozować immo? Przeczytałem dużo postów ale nic nie znalazłem proszę zatem o pomoc Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez TARADAJA Pon Sty 24, 2011 11:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 23, 2011 19:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Nie Sty 23, 2011 19:42   

Czy te dwie wtyczki sa takie same? Podpinalem Civica (wtyczki pewnie sa te same ) kolegi z 95r. tez bylo tak ze dwie wtyczki byly spiete razem, ale po zdjeciu zaslepek bylo jasne ktora jest do kompa. Jak chcesz to moge zrobic fotke wtyczce co mam do Hondy (3-pin) w zestawie z moim kompem.
 
 
TARADAJA 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 210
Skąd: Stobno k/Kalisza



Wysłany: Nie Sty 23, 2011 19:48   

Otóż jak pisałem według mnie są identyczne tylko albo aż różnią się kolorem czyli zielona i kremowa. Chce podpiąć się kablem uniwersaalnym i nie chce spalić testera a przy okazji sprawdzić jak działa bo w nowszych działa bez zarzutu
 
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Nie Sty 23, 2011 19:51   

Sprawdze jutro w kolegi Hondzie bo z tego co pamietam to kolory byly takie same, znaczy sie zielona i jakas inna.
 
 
TARADAJA 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 210
Skąd: Stobno k/Kalisza



Wysłany: Nie Sty 23, 2011 19:59   

a kolega ma jakiś oryginalny kabel do tych 3-pinowców czy diagnozuje uniwersalnym bo mój powinien mić specjalny kabel XMA10 ale podaje alternatywe że uniwersalnym powinien się połączyć a jak to będzie w praktyce? Jeśli to nie kłopot to proszę o info jak będziesz coś miał Pozdrawiam
 
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Nie Sty 23, 2011 21:47   

TARADAJA napisał/a:
a kolega ma jakiś oryginalny kabel do tych 3-pinowców czy diagnozuje uniwersalnym

Mam zestaw roznych przelotek/wtyczek do roznych autek to zestaw z moim urzadzeniem diagnostycznym. W tym 3-pinowa wtyczke do Hondy ktora pewnie jest taka sama jak w Roverze. Jutro dam znac jak jest w Civicu.

[ Dodano: Nie Sty 23, 2011 20:47 ]
dokladnie taka.
http://www.launchsz.diytr...in_adapter.html
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 24, 2011 17:25   

TARADAJA, robiłeś mojego R.
Na zlocie ogólnopolskim kolega AndrewS ma jakiegoś kompa podręcznego.
i mariusz swoim T4.
Oni podłączali się pod zieloną wtyczkę.

[ Dodano: Pon Sty 24, 2011 17:25 ]
http://translate.google.p...=pl&langpair=en|pl&u=http://www.alibaba.com/product-gs/396049469/Rover_3_Pin_Plug_Diagnostic_Connector.html
pamietam taką końcówkę miał.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
sebeks 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 307



Wysłany: Wto Lut 22, 2011 17:58   

to ja mam podobne pytanie, mam silnik rovera w swoim samochodzie (swap) na osprzęcie z 1,4 z '94 roku, jest właśnie ta wtyczka do diagnostyki 3 pinowa. Może macie wiedzę jakim programem można sprawdzić aktualne parametry pracy silnika ? Który pin w tej wtyczce do czego jest ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ROVER 214 1.4 16V 1994R] Regulacja przepustnicy
TARADAJA Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Nie Gru 28, 2008 17:03
TARADAJA
Brak nowych postów [Rover 214 1.4 16V 1994r] szarpanie poniżej 2000obr.
TARADAJA Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
5 Nie Gru 14, 2008 10:42
ywis
Brak nowych postów [Rover 214 1.4 16V 1994r kańciak] Bicie przy wolnej jeździe
TARADAJA Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
2 Nie Lis 30, 2008 22:44
TARADAJA
Brak nowych postów [R216 GTI 1994r]
Zgasł i już nie odpalił.
Bobek03 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
9 Pon Lis 03, 2008 18:46
Bobek03
Brak nowych postów [R214Si 16V 1994r.] Problemy... Glownie elektryka.
Licze na Wasze glowy :)
pixel_1916 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
7 Pon Gru 28, 2009 20:02
pixel_1916



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink