Wysłany: Nie Sty 23, 2011 19:24 [Rover 214 1.4 1994r] Dwie kostki obok kompa?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1994
Witam wszystkich po dłuższej nieobecnośći!
Mam do was pytanie otóż chciałem zdiagnozować swojego Roverka testerem diagnostycznym ST-6000 Black Power i wszystkie źródła informują iż wtyczka diagnostyczna 3-pinowa jest obok komputera w komorze silnika. Mój problem polega na tym że obok komputera są dwie takie wtyczki tylko jedna jest koloru kremowego a druga zielonego?! Teraz do czego służą więc te dwie wtyczki i do której podpiąć kompa żeby zdiagnozować immo? Przeczytałem dużo postów ale nic nie znalazłem proszę zatem o pomoc Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez TARADAJA Pon Sty 24, 2011 11:00, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 23, 2011 19:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czy te dwie wtyczki sa takie same? Podpinalem Civica (wtyczki pewnie sa te same ) kolegi z 95r. tez bylo tak ze dwie wtyczki byly spiete razem, ale po zdjeciu zaslepek bylo jasne ktora jest do kompa. Jak chcesz to moge zrobic fotke wtyczce co mam do Hondy (3-pin) w zestawie z moim kompem.
Otóż jak pisałem według mnie są identyczne tylko albo aż różnią się kolorem czyli zielona i kremowa. Chce podpiąć się kablem uniwersaalnym i nie chce spalić testera a przy okazji sprawdzić jak działa bo w nowszych działa bez zarzutu
a kolega ma jakiś oryginalny kabel do tych 3-pinowców czy diagnozuje uniwersalnym bo mój powinien mić specjalny kabel XMA10 ale podaje alternatywe że uniwersalnym powinien się połączyć a jak to będzie w praktyce? Jeśli to nie kłopot to proszę o info jak będziesz coś miał Pozdrawiam
a kolega ma jakiś oryginalny kabel do tych 3-pinowców czy diagnozuje uniwersalnym
Mam zestaw roznych przelotek/wtyczek do roznych autek to zestaw z moim urzadzeniem diagnostycznym. W tym 3-pinowa wtyczke do Hondy ktora pewnie jest taka sama jak w Roverze. Jutro dam znac jak jest w Civicu.
TARADAJA, robiłeś mojego R.
Na zlocie ogólnopolskim kolega AndrewS ma jakiegoś kompa podręcznego.
i mariusz swoim T4.
Oni podłączali się pod zieloną wtyczkę.
to ja mam podobne pytanie, mam silnik rovera w swoim samochodzie (swap) na osprzęcie z 1,4 z '94 roku, jest właśnie ta wtyczka do diagnostyki 3 pinowa. Może macie wiedzę jakim programem można sprawdzić aktualne parametry pracy silnika ? Który pin w tej wtyczce do czego jest ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum