Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Skaczący kąt wtrysku / brak reakcji na gaz
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R600] Skaczący kąt wtrysku / brak reakcji na gaz
Autor Wiadomość
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



  Wysłany: Pon Sty 24, 2011 18:12   [R600] Skaczący kąt wtrysku / brak reakcji na gaz
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

mam problem z szarpaniem silnika. poczatkowo byly to sporadyczne szarpniecia, ale z czasem schodzily coraz nizej i obecnie podczas jazdy wystepuja juz od 2000obr/min, a na biegu jalowym dochodza do 3000. dzisiaj bylem na diagnostyce i poza bledem vss (ktory skasowany na razie nie wyskoczyl) wyszly problemy z katem wtrysku - na wolnych obrotach pokazywalo 2, a podczas dodwania gazu w momencie szarpania skakal na rozne wartosci od 0 do 9. czy ktos mial podobny problem lub ma jakies propozycje jak sie za to zabrac?

edit:
zauwazylem, ze podczas redukcji z 5 na 3 bieg, kiedy to obroty wskakuja na ponad 3000 po nacisnieciu gazu silnik nawet nie przerywa tylko samochod nadal hamuje silnikiem - jakbym nic nie nacisnal.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lut 25, 2011 20:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 24, 2011 18:12   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
empe 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 110
Skąd: Kalisz



Wysłany: Pon Sty 24, 2011 20:53   

Pewnie znowu wiązka nie łączy i pompa wariuje, wątpię żeby poluzowało się koło od pompy.
Chyba, że jest coś nie tak z paskiem pompy :neutral:

Sprawdź porządnie wiązkę obok pompy, szczególnie wtyczkę która się tam znajduje a potem możesz zdjąć obudowę paska z prawej strony silnika [strona pompy wtryskowej] i sprawdź czy koła i pasek jest ok.
 
 
R.E.D. 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 311
Skąd: silesia



Wysłany: Wto Lut 01, 2011 23:04   

pasek i napinacz wymieniony w ubieglym tygodniu. sprawdze jeszcze dla pewnosci kolo na pompie, ale raczej gdybv sie poluzowalo to chyba by juz nie odpalil?
wiazka rzeczywiscie moze pierniczyc prace na konkretnych obrotach?

gdzie znajduje sie ten czujnik vss? czy mogl by byc winny czujnik pedalu gazu/hamulca?

[ Dodano: Wto Lut 01, 2011 23:04 ]
wczoraj wyskoczyl mi blad nr 34. po przeszukaniu forum znalazlem rozwiazanie - wymiana filtra paliwa - poprzednio wymieniany byl jakis miesiac temu dlatego nawet nie bralem go pod uwage, a tu jednak...
jak na razie samochod odpala i jezdzi w calym zakresie obrotow, wiec temat zakonczony
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Brak reakcji
bzysiu Rover serii 600, Honda Accord 6 Pon Paź 27, 2008 08:22
bzysiu
Brak nowych postów [R620] Brak reakcji na pedał gazu
herc Rover serii 600, Honda Accord 14 Pon Gru 17, 2007 16:49
herc
Brak nowych postów [R620] Problem z silnikiem(lampka+brak reakcji na gaz)
jajco112 Rover serii 600, Honda Accord 14 Czw Sty 10, 2008 16:55
jajco112
Brak nowych postów [R600] Kąt wtrysku??
NFSU9 Rover serii 600, Honda Accord 2 Nie Paź 05, 2008 00:10
NEOSSS
Brak nowych postów [R600] Jak to jest z tym kątem wtrysku?
berserker8888 Rover serii 600, Honda Accord 10 Nie Lut 07, 2010 14:07
berserker8888



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink