Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam
Potrzebuje końcówki drążka układu kierowniczego.Mianowicie miałem stuki i puki w zawieszeniu na szrapakach wszystko ok dopiero taki fachman zobaczył luz na tych drążkach i stwierdził na 100% że to wina tych drążków są to drążki które wychodzą z przekładni kierowniczej.nie końcówki z gałką do koła.
ps obdzwoniłem całą polskę niegdzie nie ma nie mam pojęcia co robic licze na was
_________________ --------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 09, 2010 00:46, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 02, 2009 11:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Czw Lip 02, 2009 12:48
I niestety nigdzie nie kupisz. Firma Rover wyszła z założenia że te drążki (drążek osiowy) nigdy się nie zużywają. Musisz odkręcić i dobrać z innego samochodu lub używany. Przyglądałem się tym drążkom i gwinty wew. i zew. mają takie same jak Saab 9-5 i chyba E46, tylko nie wiem jak z długością.
Jak dobierzesz to napisz bo na pewno nie jednej osobie pomożesz.
I tu się zaczynają chody
Ciekawostka do innych samochodów jest a do tego nie...bardzo ciekawe założenie z ich strony
_________________ --------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
Tak byłem u mechanika i powiedział że regeneracja drążka jednego kosztuje 60zł + robocizna u niego koło 150zł za wymontowanie i wmontowanie na gotowo.I chyba tak zrobie ale po wczasach już bo teraz nie zdąże.
_________________ --------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
[quote="apples"]I niestety nigdzie nie kupisz. Firma Rover wyszła z założenia że te drążki (drążek osiowy) nigdy się nie zużywają. Musisz odkręcić i dobrać z innego samochodu lub używany. Przyglądałem się tym drążkom i gwinty wew. i zew. mają takie same jak Saab 9-5 i chyba E46, tylko nie wiem jak z długością.
Nie rozumiem dlaczego nie można kupić. Na allegro jets tego pełno. Czyżby wcześniej nie było a teraz mają?? Pełno jest końcówek drążka więc ...
Mam pytanie, mówicie że nie ma końcówek drążków?? TO czemu u Tomiego one są??
Pyt. 2. mam kilka ang maglownic, czy mogę sobie z nich końcówki drążków założyć?? <nigdy takich rzeczy używanych nie kupuje, to jak z tlumikiem, ale mam ich naprawde zapas wiec nim kupię chciałem założyć, będą bezpiecznie pasować do eu magla?
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Nie Mar 06, 2011 16:48
hvil napisał/a:
Mam pytanie, mówicie że nie ma końcówek drążków?? TO czemu u Tomiego one są??
Czytaj ze zrozumieniem.
hvil napisał/a:
Pyt. 2. mam kilka ang maglownic, czy mogę sobie z nich końcówki drążków założyć?? <nigdy takich rzeczy używanych nie kupuje, to jak z tlumikiem, ale mam ich naprawde zapas wiec nim kupię chciałem założyć, będą bezpiecznie pasować do eu magla?
To jest końcówka drążka z drążkiem osiowym od Forda Nie jest to drążek od R75. Końcówka natomiast od R75.
Pisałem o tym już dawno http://forum.roverki.eu/v...p=466237#466237 i tak teraz sprzedają to na allegro.
[ Dodano: Nie Kwi 10, 2011 16:44 ]
Dzisiaj wymieniłem u siebie obie końcówki drążka kierowniczego i oba drążki kierownicze. Założyłem komplet DELPHI.
Tak jak już pisałem http://forum.roverki.eu/v...p=466237#466237 - Drążki kierownicze pasują bez żadnych kombinacji od Forda Galaxy.
Ja też zmieniałem lewą końcówkę drążka też na Delphi. Poszedłem do sklepu i bez problemu dostałem. Może i jest od innego ale pasuje i to najważniejsze.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Nie Kwi 10, 2011 18:53
markozalko napisał/a:
Ja też zmieniałem lewą końcówkę drążka też na Delphi. Poszedłem do sklepu i bez problemu dostałem. Może i jest od innego ale pasuje i to najważniejsze.
Czytaj dokładnie.
Napisałem "Drążki kierownicze", a nie końcówki drążka.
Końcówki drążków kierowniczych do R75 są ogólnie dostępne, w przeciwieństwie do drążków kierowniczych (osiowych) które nie występują i nie mają nawet nadanego numeru katalogowego przez Rovera.
Dodam tylko, że całkowita długość drążka kierowniczego zamontowanego oryginalnie w R75 to ok. 198mm, a gwinty na drążku są prawostronne o rozmiarze 14x1,5.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum