Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Panowie,
dodałem gazu i pękł mi pasek po prawej stronie jak sie stoii przed autem, od pompy wtryskowej. czy moglo sie cos uszkodzic? cale szczescie to nie byl pasek klinowy
Ostatnio zmieniony przez szoso Czw Sty 27, 2011 15:32, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 27, 2011 15:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
chyba pasek rozrządu a nie klinowy
jeśli nie uszkodziło zabezpieczenia na kółku pompy, które zabezpiecza pasek przed spadnięciem to wszystko jest ok, załóż nowy pasek i ewentualnie ustaw kąt wtrysku
ok dziekuje, dzwonilem juz o caly zestaw rozrzzadu itd. czas na wymiane jest a odwlekalem i cale szczescie tylko ten pasek, jak narazie dowiedzialem sie, x2 pasek +x3 rolka INA + pompa wody + p.wspomagania +p.klimatyzacji - 700zl co jeszcze warto wymienic od razu? jakies uszczelniacze?
nie warto jeśli jest dobra, ona nie ma nic wspólnego z rozrządem i jeśli wysiądzie to bez problemu ja wymienisz
ps. pompa wody jest napędzana od pompy wspomagania i jest bezpośrednio za nią
super dzieki !!!! tylko wlasnie nie wiem czy nie jest do wymiany bo ostatnio troszke mi ubywalo plynu, malo bo malo ale ubywalo, moze jakis wyciek nie wiem
Napinacz paska wielorowkowego powinien dać o sobie znać przed końcem żywota, w postaci pisków, szumów i innych odgłosów itp. Poprawcie mnie jeżeli się mylę...
karooo, napinacz paska wielorowkowego jest po drugiej stronie. nie ma problemu sadze ze samemu bez problemu choć ktoś coś pisał o jakimś 12katnych kluczach ale nie wiem co w tym prawdy bo przez to ze nie mam kanału bylem z wymianą u mechanika i zajęło mu to 15min max i raczej nie używał nie typowych kluczy.
mam gdzieś stary napinacz w pudełku wiec postaram się zerknąć.
a na zapas nie ma co wymieniać bo koszt od 250 w gore...
wystarczy ze zobaczysz czy ta rolka jest w pionie czy przegięta i ściąga pasek bo mi najpierw zaczęła krzywo iść a później hałasować ale to w dużej rozbieżności czasu
a właśnie panowie jakie wymiary ma ten uszczelniacz walka rozrządu i walu korbowego??
pasuje to??
http://moto.allegro.pl/la...1432859519.html
a walka jest tylko do 1,4-1,8 benzyna lub 2,5
w sklepie nie pytałem dopiero się przymierzam do zakupów ale to jeszcze trochę choć zawsze warto wiedzieć wcześniej
[ Dodano: Pią Sty 28, 2011 22:03 ]
i czy wystepuja paski 112 i 114 zebow?? jaki jest w iDT??
+ do tego wymiana paska wspomagania + tego na klime + uszczelniacze. co o tym sadzicie?
W Roverze 25 i 45 paski i rolki są szersze. To nie są te same elementy co w Roverze 200/400/600.
[ Dodano: Pią Sty 28, 2011 23:36 ]
borek88 napisał/a:
a właśnie panowie jakie wymiary ma ten uszczelniacz walka rozrządu i walu korbowego??
pasuje to??
http://moto.allegro.pl/la...1432859519.html
a walka jest tylko do 1,4-1,8 benzyna lub 2,5
w sklepie nie pytałem dopiero się przymierzam do zakupów ale to jeszcze trochę choć zawsze warto wiedzieć wcześniej
Ten nie pasuje.
[ Dodano: Pią Sty 28, 2011 22:03 ]
i czy wystepuja paski 112 i 114 zebow?? jaki jest w iDT??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum