Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam!!!
Mam pytanie czy orjentuje sie ktos czy wyszla jakas seraia R75 bez klimy na wyposazeniu.Bo ja niestety jestem posiadaczem R75 bez klimy i tak mnie nurtuje tp pytanie.
A co wy myslice oplacalo bys sie włozyc klimatyzacje od innego R75 czy raczej nie
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Cze 10, 2011 07:36, w całości zmieniany 4 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 07, 2010 16:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak to jesteś bez klimy? Po czym wnoiskujesz?Nie masz sprężarki,tych 2 charakterystycznych rurek pod maską do nabijania klimy?
Z tego co wiem w każdej wersji jest klima,jedyna różnica to ręczna lub automatik.
Wnioskuje po tym ze napewno nie mam tych 2 rurek.Po za tym automatycznej nie mam bo nie mam panelu sterowania,a recznej raczej tez nie mam bo nie ma tez przycisku A/C
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Cze 07, 2010 17:20
Masz bardzo rzadką wersję bez klimy. Naprawdę bardzo. Gdybyś się zdecydował to najlepiej kupić od anglika: skraplacz, parownik, kompresor, pasek klinowy, rurki, całą konsolę nawiewową z silniczkami, kable elektryczne, panel sterowania klimatyzacją, czujnik nasłonecznienia i parę innych rzeczy. Koszt całkowity na częściach używanych myślę że powyżej 2000zł.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Cze 07, 2010 17:56
Wroblo napisał/a:
A czy to nie problem załozyc klime da auta fabrycznie nie posiadającej klimatyzacji.Czy nie bede mial kłopotow z autem pozniej??
Myślę że nie. Nie pamiętam czy trzeba mieć dodatkowy komputer do sterowania klimatyzacja czy robi to BCU. Jeżeli tak to na pewno będzie trzeba go dokupić i podpiąć się pod T4. Podpytaj kolegę PHJOWI lub mariusz418.
[ Dodano: Pon Cze 07, 2010 18:56 ]
Z tego co udało nam się ustalić z kolegą VMatas kontroler jest wbudowany już w panel sterowania, ale bez podłączenia pod T4 po całej operacji raczej się nie obejdzie.
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Pon Cze 07, 2010 19:20
niektóre części będą pasować od anglika niektóre nie , np. cała nagrzewnica oraz rurki od klimy muszą być od wersji europejskiej , tak samo okablowanie deski rozdzielczej , no i trzeba w ustawieniach poprzestawiać, generalnie 2000 mogą nie starczyć, współczuję wersji bez klimy , bo to naprawdę rarytaski
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
PHJOWI a jezeli ewentualnie cena by nie grała roli to technicznie jest to mozliwe i nie powinno byc zadnych problemow z autkiem.Bo troche juz zainwestowalem w nie i troche zal sie pozbywac.
A wiadomo ze klima by sie przydala zwlaszcza w takie dni ja teraz
zdaje się że nagrzewnica od klimatronica będzie wymagała jeszcze przeróbki tunelu środkowego. Klimatronic ma nawiew na tył w tunelu, a z tego co mi wiadomo zwykła klima nie ma tego bajeru. No i szkoda że nagrzewnica nie pasuje od angola, europę może być ciężko dostać
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001
Witam,szukałem w workshop-ie ale nie znalazłem odpowiedzi.
Czy aby wymienić klime manualną na elektroniczną, wystarczy wymienić panel przedni.Czy jeszcze jakieś czujniki.I jeszcze jedno, muszę podciągnąć przewód nadmuchu na tył, przez środkowy tunel, jak to podłączyć, pod który nawiew, zapewne gdzieś pod radiem i panelem sterowania klimy, ale...?
Wiem, że w V - S80 wystarczy wymienić panele, bo kumpel tak zrobił i dziła
[ Dodano: Sro Cze 15, 2011 10:54 ]
Dla potomności,wymiana samych paneli sterujących nie wchodzi w grę.Wybebeszyłem prawie cały środek i po oględzinach okazało się ,że trzeba by było wymienić całą klimę.W manualu brak uchwytów do zamontowania sterowników nawiewu,po za tym bardzo podobna.To nie na moje siły
witam mam podobne pytanie posiadam 75 z manualną regulacją -pokrętła
czy wymiana modułu komfortu i panela sterowania jest możliwa ?
czy trzeba zrobić jakieś większe przeróbki-okablowanie itp
Panowie wiem że odgrzewam kotleta ale może przyda się wam wiedza w 100% sprawdzona. A więc:
Robiłem przekładkę manual => automat
Co potrzeba:
-panel automatu
-cała nagrzewnica
-wiązka pod kokpitem/cały kokpit od automata (jest jeszcze dodatkowy czujnik od nasłonecznienia i temp w środku)
-tunel środkowy jeśli chcemy mieć nawiew na pasażerów z tyłu (jeśli nie to zaślepiamy wylot z nagrzewnicy)
-kodowanie BCU lub wymiana na takie z automata (wymiana wiąże się z wymianą pilotów w kluczykach).
Robota letka i dobrze płatna. Najwięcej zabawy było ze zdjęciem węży od płynu które idą do nagrzewnicy.
Raczej obojętne jest z jakiej wersji silnikowej założymy (ja akurat robiłem przekładkę 2.0V6 do 2.0CDT.
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.
Żadnych pilotów nie trzeba zmieniać wymieniając bcu. Przed podmiana zwyczajnie kopiujesz stary modul i wrzucasz backup do nowego, ale po co skoro po 2 kliknięciach toaf'em przestawiasz bcu z manuala na ATC
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum