Dołączył: 16 Mar 2010 Posty: 39 Skąd: Minsk Mazowiecki
Wysłany: Sro Lut 09, 2011 16:39
kolego a czemu chcesz zmieniac kompa ?? ja zminialem kompa w roverku to tylko rocznik i pojemnosc silnika i wszystko chodzi .. tylko nie wiem jak to z imobilajzerem jest wtedy bo ja wszystk...o zmienialem razem ze stacijka i takie tam pierdoly.. Bo jak moze jakim cudem pasuje od 1.8 16 to ja posiadam .. bo u mnie wymiana okazala sie zbedna hehe.. Dowiedz sie dokladnei to za dobra czekolade oddam kompa bo u mnie lezy sobie i odpoczywa heheeh
Na pewno nie. kolega tomek60c ma f20z2 a rover lysy8484 to f18a. Zupełnie inny silnik.
Co do położenia Ecu to: cytat z: http://www.hondaaccord-strefa.pl
"ECM ukryty jest w konsoli srodkowej. Zeby sie do niego dostac trzeba odchylic dywanik od strony pasazera. "
tomek60c napisał/a:
Wymieniam kompa bo jeden dobry mechanik spalił mi jakąś diode która znajduje się w nim i samochod chodzi mi teraz na 3 gary
ciekaw jestem jak to sprawdził. Czy to na pewno to....
Pojechałem do innego warsztatu i jakiś niby elektryk tak wywnioskował.
Też mam obawy że jak wymienie kompa to okaże się że to nie to
Problem jest taki że na jeden wtrysk idzie taki impuls że ciągle jest otwarty chyba i benzyna leci sobie ciągle aż śmierdzi. No i chodzi na 3 cylindry
Problem jest taki że na jeden wtrysk idzie taki impuls że ciągle jest otwarty chyba i benzyna leci sobie ciągle aż śmierdzi. No i chodzi na 3 cylindry
Trzeba sprawdzić czy kabel sterujący wtryskiem nie jest gdzieś przecięty, przetarty. Wtryski są sterowane masą. Może tu leży przyczyna. Ściągnij sobie do pomocy manual serwisowy do hondy accord cc7.
Mam jeszcze jedno pytanie, przy kupnie drugiego kompa jakie numery musza sie zgadzac z tymi na moim starym?
moje numery to:
37820 - P46 - G21
012401 - 4429
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum