Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam! Może ktoś mi doradzić, w sprawie zakupu nowszego Roverka 75. Chciałbym zakupić rocznik 2005, 2006 z jakim silnikiem wybrać CDT czy CDTI i czy wogóle zdecydować się na ten model. Jak w ogóle się sparwują te młodsze roczniki, pompka sprzęgła, wysprzęglik, ich słabe punkty? Tym co mam jeżdżę trzy lata i nie narzekam, komfort, wygląd, spalanie, super.
Dziękuję i pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Maj 20, 2011 22:40, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 09, 2011 18:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
O ile wiem w tych rocznikach nie montowano już CDT
Nie wiem nad czym się zastanawiać, CDTI jest silniejszy i lepszy polecenia.
W tych rocznikach wentylator chłodnicy jest napewno bardziej niezawodny.
Jeżli chodzi o wysprzęglik i pompę sprzęgła to masz niestety to samo.
CDTi ma 135 KM,
wentylator może się trafić jeszcze starszego typu (mi się tak przytrafiło)
pompa sprzęgła i wysprzęglik bez zmian (padły w moim przypadku po 130 tyś km)
CDTi ma mniej chromu co może być plusem lub minusem (co kto woli)
na naklejce tez mam 135 ps ,ale podobno cdti ma tylko 131 ps
Gdzieś tu na forum kiedyś czytałem, że wszystko zależało od kraju w którym był kupiony. Czyli np Francja 131 ps, Niemcy 135 ps, jednak nie mogę tego nigdzie znaleźć.
Ja mam R75 CDTi automat z roku 2005, kupilem w D w 2009 r z przebiegiem 80 tkm. Jestem b.zadowolony, oprócz 3 żarówek nic nie nawaliło. Skrzynia spisuje się świetnie, wszystkie te bajery (czujnik deszczu, fotochromy, klima) bardzo ułatwiają życie.
Ja szczerze polecam ten model.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Czw Lut 10, 2011 10:00
Makis napisał/a:
A co w przypadku wentylatora właśnie? Wyje tak jak w starszych modelach?
Niestety tak, a to dlatego że jest tylko jeden wentylator do chłodzenia układu chłodzenia silnika i klimatyzacji. Jeżeli jest sprawny 1 bieg to wentylator uruchamia się na najwyższym bardzo rzadko więc nie ma tragedii. U tych u których "wyje" non stop to oznaka braku 1 biegu.
no niestety mam dosyc tej marki nastepne auto bedzie napewno niemieckie ,zadne inne wynalazki mslałem o passacie b6 strasznie staniały
hvil [Usunięty]
Wysłany: Czw Lut 10, 2011 10:53
domel-x, no przestań:) helmut wageny?? trochę finezji dorzuć do tego, jak gustujesz w klasycznych "nie psujących się" powtarzalnych helmut wagenach to co Cię skłoniło do zakupu 75??
Przecież 75 z passatem to ma tyle wspólnych cech co nic.
Passat?? Hymmm...
Kolega w ubiegłym roku szukał "Paska" rocznik 2002 wzwyż, na 20 sztuk 19 były bitych i wystawianych jako bezwypadkowe.
Z kolei koleżance, która sprowadziła sobie "paska" z Niemiec, ukradli te auto sprzed bloku. Stało tylko niecałe 48 godzin.
Auto fajne, ale nie w tym kraju.
hvil, i o to chodzi ,tam są nowsze rozwiązanie niema co porównywac komfortu ,jechałem z niemiec kolegi b6 07 rok jak przesiadłem sie do swojego r to jak bym do wozu drabiniastego wsiadł
a podkusiła mnie żona z zakupem
hvil [Usunięty]
Wysłany: Czw Lut 10, 2011 11:15
jest wiele kmfortowzch marek:) z 75 DO PASSATA?? pomysl może o jakimś finezyjnym wózku jakim był 75 w latach jego produkcji:) mi sie zapatruje x-type ew. wlasnie LEGEND:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum