Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 1996
Jest jakiś domowy sposób na odkręcenie nakrętki trzymającej bęben? W prawym kole wystarczył dobry klucz, trochę naruszyć i palcami można było ją odkręcić, za to z lewym jest kłopot, u mnie nie chce się odkręcić nawet przy pomocy 60 cm rurki, a u kolegi jest to samo z tym, że ułamaliśmy klucz rurką o długości 1.5m, poszło ok pół centymetra, a dalej ani rusz.
Dodam, że oczywiście odbezpieczyłem zaklepaną część nakrętki i próbowałem w obie strony.
[ Dodano: Sob Lut 05, 2011 16:34 ]
Aha i nie chciał bym podgrzewać.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 05, 2011 16:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Sob Lut 05, 2011 16:55
Potraktować jakimś środkiem penetrującym, ale i tak najlepszy do tego typu rzeczy jest płyn hamulcowy R 3, DOT 3, który wgryza się w połączenie gwintowe i wtedy spróbuj.
Oczywiście, WD 40, wazelina techniczna w płynie i niestety nic. Spróbuje płynem hamulcowym tak jak mówisz.
Możesz jeszcze powiedzieć czy aby na pewno jest tam prawy gwint?
Pneumatem spróbuj to szarpnąć jak masz dostęp, ja nie to wszelkie środki penetrujące gwinty, porządny firmowy klucz(nie jakieś Toye czy inne takie) przedłużka i powinno puścić.
Klucz z nasadka ,i pokretlo (nie grzechotka) ,ale wiekszy niz 1/2 cala (takich pokretel juz kilka zlamalem i to firmowych nie z marketu) , znajdz pokretlo z zestawu 3/4 cala i odpowiednio dluga rurka ,musi puscic.
[ Dodano: Pią Lut 11, 2011 20:56 ]
rovek napisał/a:
Aha i nie chciał bym podgrzewać.
I slusznie bo lozysko sie rozleci.
[ Dodano: Pią Lut 11, 2011 21:01 ]
Jak pracowalem jeszcze w serwisie Renault to juz jak kompletnie sie nic nie dalo zrobic i polamalismy juz wszystko co sie dalo to obok mielismy wulkanizatora, ale takiego co ciezarowki robil. Zabieralismy tam autko zeby tylko nam srube poluzowal, pod jego pneumatem (takim jeb... duzym) to wszystko sie poddawalo, zwyklym mozesz sobie tylko pohalasowac i nic nie ruszysz.
Jak odkręcałem ostatnio bębny w moim R25 to z jednej strony jest prawy a z drugiej strony lewy gwint. Chyba z prawej strony jest prawy gwint a z lewej lewy gwint (żeby się tak jakby samoczynnie dokręcało) . Tylko że czasami teraz mogłeś jeszcze bardziej ją dokręcić i teraz ciężko będziesz miał ją odkręcić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum