Wysłany: Nie Lut 13, 2011 14:40 [R416SI 16V 97r.]Czy to HGF czy moze cos innego?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997
Witam wszyskich milosnikow marki R.Jestem tutaj nowy i prosze o pomoc.Zaczne od tego ze moje autko stoi od 2 miesiecy i od czasu do czasu pracuje tylko na biegu jałowym gdyż czekam na odbiór prawka.Moj problem polega na tym że po wymianie termostatu zaczął znikac mi plyn.Po dwoch dolewkach poziom z max zmienia sie nie znacznie po niżej max.ale przybyło mi oleju troche nad max ktory zmienił barwę na kawa z mlekiem.Zbiorniczek wyrownawczy czysty,korek wlewu oleju czysty,nie kopci na bialo,odpala od reki.Czy to może być przyczyna nie dogrzanego silnika czy cos powarzniejszego?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lut 13, 2011 14:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
w zależności od mechanika ja za samo robocizne zapłaciłem 200 bo znajomy mechanik, ale do części dochodzi jeszcze planowanie i sprawddzenie szczelności glowicy koszt miedzy 100-150 przynajmniej u mnie
Właśnie z kontaktowałem sie z mechanikiem i powiedział że od 400 do 700pln.Myślę że to rozsądna cena a i mechanik normalny.Powiedział że postara mi sie pomóc na dniach.
Chciałem zeby bylo z moimi ale mechanik stwierdzil ze ma upusty w hurtowni i bedzie taniej .wiec on wszystko kupuje.oprocz oleju i filtra oleju ktore juz mam.
niech mechanik kupi, bo jakby się okazało że po tygodniu coś jest nie halo, to przynajmniej nic nie zapłacisz, a przynajmniej nie powinieneś, za ewentualne poprawki. No i zawsze możesz uszczknąć te pare złotych. Jeszcze jedna rzecz.... nie wiem czy miałeś już może zmienianą uszczelkę, ale najlepiej wymienić też śruby od razu. Mi mechanik nie wymienił, a potem musiał wymienić i śruby i uszczelkę jeszcze raz.
W czwartek moje autko idzie do doktora.Mechanik wydaje się być konkretnym fachowcem.Wie co jest grane i powiedzial ze po jego naprawie daje gwarancje na uszczelkę na 100000tys km.jednakze koszty naprawy nieznaczni wzrosna a o ile bede wiedział niebawem.
Mam pytanie odnośnie dokręcania szpilek jaka silą się je dokręca, ile ustawia się na kluczu dynamometrycznym? W sklepie sprzedawca mi jeszcze doradzał żebym kupił klej do aluminium i przykręcił szpilki na tym kleju, robił tak ktoś? Kupować klej czy dać sobie spokój i skręcić bez niego.
Pomógł: 33 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 371 Skąd: Pszczyna
Wysłany: Czw Lut 17, 2011 19:49
budyn26 napisał/a:
Mam pytanie odnośnie dokręcania szpilek jaka silą się je dokręca, ile ustawia się na kluczu dynamometrycznym? W sklepie sprzedawca mi jeszcze doradzał żebym kupił klej do aluminium i przykręcił szpilki na tym kleju, robił tak ktoś? Kupować klej czy dać sobie spokój i skręcić bez niego.
Nie klej tego na żadnym kleju, przykręć zgodnie z instrukcja. Wpierw na 20Nm a później 2x180 stopni. Możesz to rozłożyć na 4x90 stopni.
Pamiętaj o kolejności dokręcania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum