Wysłany: Wto Gru 28, 2010 20:04 [R 200] silniki 2.0 rodziny T+ turbina
Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam, mam kilka pytań odnośnie 2.0 serii T z turbiną.
Montowane np w rover 820ti miały 180 koni, w roverze 220 te silniki miały już 200koni.
Ile było odmian tych silników ze względu na moc?
Jakie były różnice między tymi silnikami w poszczególnych autach?
Czy turbo cały czas było montowane to samo?
Jakie ciśnienie doładowania?
Czy któreś miały intercooler seryjnie?
Od którego roku było wasted spark?
Przejrzałem forum roverki, ale nie znalazłem za wiele informacji na ten temat.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 28, 2010 20:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Sob Sty 01, 2011 08:08
Nie ma chyba sensu dawać takiego tematu. Były takie pomysły i skończyło się tylko na pomysłach.
Problemy:
-odprowadzenie ciepła z komory silnika
-nie ma miejsca na zamontowanie IC
-do zamontowania T trzeba by przerobić półramę
-trzeba by zmiejszyć bak żeby się turbina zmieściła
-nie ma miejsca do zrobienia odpowiedniego wydechu
Dzięki za odpowiedzi.
Z tą chłodnicą oleju to ciekawe, nie myślałem że któreś 2.0T ją miały.
A jak z immo? Były któreś MEMS bez immo?
I jeszcze pytanie poza konkursem:
Może komuś z was obiło się o uszy jakie skrzynki ludzie łączą z tymi silnikami przy montażu w autach RWD? Skrzynka forda typ9? Coś innego?
MEMS z serii 800 były bez immo. Dopiero późniejsze wersje (po 96r) miały immo, ale już bardziej cywilizowane, czyli transponder w kluczyku i cewka wokół stacyjki która o ile dobrze kojarzę połączona była z CCU. MEMS raczej nie ma związku z immo w tym modelu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum