Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Nie Lut 20, 2011 11:33
bizon napisał/a:
Chodzilo mi o schemat przewodow. Rozumiem ze 1 to doplyw paliwa, 2 odplyw nadmiaru, 3 (ten w otulinie) wyjscie na wtryski??
Kolego wyjście na wtryski masz z głowicy tłokorozdzielacza ( 4 metalowe przewody dochodzące do poszczególnych wtrysków ), a ten nr.3- w otulinie to powrót nadmiaru z wtrysków.
Czyli jak z metalowych przewodow przy kreceniu rozrusznikiem nic a nic nie leci to raczej szukac winy w napieciu?? przekazniki i bezpieczniki.
Jugol, pisales zdaje sie ze przy awari sterownika pompa pracowala ale podawala za malo paliwa??
We wszystkich postach pisaliscie aby sprawdzic czy pompa bzyczy. ja jednak wole upewnic sie miernikiem, za doplyw napiecia do pompy odpowiada tylko ta mala 3pinowa wtyczka, zgadza sie?? ta duza podejrzewam od przesylania informacji o czujnikach
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Nie Lut 20, 2011 14:55
Posłuchaj skoro mówisz, że na wyjściu na wtryski słabo Ci leci paliwo, to może masz problem z nastawnikiem dawki paliwa w pompie. Przeczytaj ten artykuł, może Ci to pomoże.
R[75]Tdi 2005.Nie odpala. Brak prądu na pompie wewnętrznej paliwa,przekażnik dostaje napięcie +na cewkę druga strona cewki wydaje mnie się że idzie z kompa ,nie mogę na forum wyszukać schematu elektr.Proszę o informację co i gdzie szukać jestem amatorem i proszę o słownictwo amatorskie .
Ostatnio zmieniony przez slawek4711 Pią Wrz 05, 2014 07:33, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum