Wysłany: Sob Lut 19, 2011 15:25 Kilka pytan na temat MG TFa
Za rok czasu bede sprzedawal mojego R.Ostatnio przegladajac Allegro obczailem MG TFa.Szukalem informacji na forum i w internecie ale do konca nie znalazlem odpowiedzi na kilka pytan :
1) Jak z usterkowoscia ? chodzi glownie o silnik 1.8-120 KM.Wyczytalem tylko informacje na temat HGFu
2) Ile wynosi realne spalanie ww silnika ?
3) Jak to auto sie prowadzi ?
Wyczytalem takze, ze jest to auto raczej dla majsterkwiczow i juz sam nie wiem co myslec na ten temat
_________________ Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 19, 2011 15:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 86 Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: Wto Lut 22, 2011 11:05
Witaj,
odpowiem Ci na przykładzie MGF'a, gdyż takiego posiadam właśnie z silnikiem 1.8 ~ 120KM.
Ad 1.
Poza typowym HGF'em nie ma z silnikiem żadnych problemów. Na podstawie wiedzy z zagranicznego forum mogę śmiało stwierdzić, że raz zrobiona uszczelka pod głowicą później już nie ulega uszkodzeniu. Inne dziwne rzeczy nie mają miejsca jeżeli chodzi o temat silnika.
Ad 2.
Realne spalanie ...
Autem jeździ głównie moja Mama po mieście w sezonie letnim (ja większość czasu spędzam w Warszawie), spalanie średnio wynosi ok. 8-9l/100km. Ten silnik jest niesamowicie elastyczny od samego "dołu" i zbiera się na każdym biegu - poza 5, bo to jest strasznie długie przełożenie - dobre na trasy. Apropo trasy - najniższe spalanie jakie udało mi się uzyskać na trasie Warszawa-Szczytno-Warszawa to 6,5l/100km z zamkniętym dachem i nie przekraczając 110km/h.
Ad 3.
Auto generalnie prowadzi sie jak gokart. Jest sztywno i niesamowicie "klejąco" do podloża.
Manewry omijania dziury przy 80km/h nie wywołują na zawieszeniu, ani na prowadzeniu auta żadnego wrażenia - prowadzi sie jak po szynach.
Rzeczywiście można wywnioskować, ze jest to auto "raczej dla majsterkowiczów" - ale nie wydaje mi sie ...
Po prostu tym autem jeżdżą/kupują je Ci, którzy są nim zainteresowani.
U nas w domu MGF znalazł się dlatego, gdyż sprzedaliśmy E30 Cabrio - którym też jeździła Mama oraz dlatego - że ja napaliłem się na auto z silnikiem umieszczonym z tyłu/centralnie.
Pozatym auto ma piękną linię i dobry stosunek ceny do roczników.
Nie jest drogie w obsłudze. Wszystkie części szybko i na czas dostaniesz u Tomi'ego (Tomateam).
W przypadku MGFa trzeba wydać ok 10tys.zł na auta z roku 1998-1999.
gdzie w przypadku E30 Cabrio w dobrym stanie kosztuje ponad 10tys.zł. z rocznika <1990.
Pozdrawiam,
Marcin
_________________ "Człowiek, który nie dąży do spełniania własnych marzeń równie dobrze mógłby być warzywem"
Dziekuje za fachowa odpowiedz.W moim przypadku nie chodzi o BMW bo nie toleruje tej marki i chce nadal pozostac przy Roverze albo MG.Co do spalania to spodziewalem sie troszke wiekszego
_________________ Był R 216 Gti, później R 600 SDI, a teraz Opel Vectra C
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum