Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam wszystkich forumowiczów
jako że to mój pierwszy post chciałbym pozdrowić wszystkich !
a---
moje pytanie jest może banalne, lecz przycisk szukaj ani google nic mi nie pomógł-
Chodzi mi mianowicie o to gdzie znajduje się przełącznik (krańcówka-czujnik) otwarcia drzwi
podejrzewam że w zamku lecz wolałbym się upewnić zanim zacznę rozkręcać- a objaw jest taki że jeden na dwadzieścia zamknięć wyświetlacz pokazuje że są otwarte prawe przednie drzwi -próbowałem suszarki środków penetrujących ale bez skutku
z góry dziękuję za pomoc.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 23, 2011 11:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
spróbuj psiknąć odmrażaczem do zamków z góry przez ten "cypelek" co się wysuwa przy otwarciu drzwi. Mi to pomogło też przy minusowej temp. na dworze po pierwszym otwarciu nie gasła kontrolka w zegarach. jak sie nagrzało wnętrze to było dobrze.
dziękuję za szybką odpowiedź
kapanie środków przez cypelek u góry oraz pryśnięcie czegoś na bazie silikonu (podobne do plaka bezwonne) pomogło lecz tymczasowo ale teraz wiem że przyczyną jest zamarzająca woda . Nadmienię że jestem posiadaczem R75 dopiero od kilku dni i okazało się ze poprzedni właściciel przed sprzedaniem skorzystał z myjni i stąd te problemy - zastanawia mnie jeszcze głośne grzechotanie w okolicach radia po włączeniu zapłonu może ktoś wie co to jest stawiam na jakieś siłowniki związane z ogrzewaniem bo słabo działa ?!
na koniec pragnę zaznaczyć iż bardzo podoba mi się atmosfera tego forum oraz fachowość przed R75 miałem VW passata i też byłem użytkownikiem forum VW lecz przyznaję że nie umywa się do tegoż
Pozdrawiam
no to gość musiał ostro myć ten samochód skoro nawet tam dostała się woda zresztą cały dzień usuwałem zacieki po praniu wnętrza- odkurzacz wodny+ odplamiacz + odsysanie dopiero pomogło
a wracając do ogrzewania to domniemam że trzeba to jakoś wysuszyć bo jeśli to silniki krokowe to mogą polec - bo ogrzewanie jest baardzo słabe
Źle odpowietrzony układ, uszkodzone webasto, uszkodzony termostat, otwarte doprowadzenie zimnego powietrza z zewnątrz pod zegarkiem lub w tunelu środkowym, itp
układ odpowietrzony- termostat otwiera dopiero po długo oczekiwanym rozgrzaniu zimne powietrze zamknięte
niestety to webasto jest przyczyną zimna, wymieniłem przepalony bezpiecznik F8 15A lecz niestety, nie odpaliło !- trzeba będzie zawinąć rękawy i zdemontować - ciekawe wręcz dziwne rozwiązanie z webasto które dogrzewa motor lecz biorąc pod uwagę ilość płynu i oleju w układzie nawet logiczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum