Forum Klubu ROVERki.pl :: [r45] 2.0 IDT Dusi sie i slabnie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r45] 2.0 IDT Dusi sie i slabnie
Autor Wiadomość
PawelLuc 




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 29
Skąd: Biała Podlaska



Wysłany: Czw Lut 24, 2011 15:11   

witam
mam podobny problem. było -24 st.C i odpalił z problemem ale przy takiej temp. pomyślałem że to po prostu mróz ale "poklekotał" sobie 15 min. i wydzwało się ok. po przejechaniu ok 4 km dusił się i dało się "jechać" wlec na 1 biegu i bez gazu. Jak i w Twoim przypadku po dodaniu gazu i przytrzymaniu dym był gęsty i biały. Myśle spoko filtr się wymieni i będzie dobrze. wymieniłem filtr odpowietrzyłem układ i ... wydawało się wszystko ok. odżył i śmigał do dziś rana na dworze -26st C i po nagrzaniu ruszyłem zadowolony w drogę i jak to historia lubi się powtarzać znowu to samo myślałem że coś mnie trafi. zatrzymałem się i chodził tak jakieś pół godziny "dodam że na wolnych obrotach chodzi jak trzeba i trzyma obroty" dolałem 1l benzyny na jakieś pół zbiornika i znowu jest dobrze. Czy to przez parafinę czy jak tu kolega napisał pompa bo mój ma 198tyś przebiegu? ile kosztuje remont takiej pompy? pomóżcie bo mi już witki opadają
dzieki
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 24, 2011 15:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Lut 24, 2011 15:49   

PawelLuc, myśle, że parafina, nie dodajesz dodatku do paliwa?
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
zdenek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 121
Skąd: Gliwice



Wysłany: Czw Lut 24, 2011 17:03   

Dolej Skydd-a lub inny depresator.
 
 
Kaj 



Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 22
Skąd: OkoliBydgoszcz



Wysłany: Czw Lut 24, 2011 18:11   

aa66 napisał:
Witam, problem rozwiazany wtryski okazały się porządku , przyczyna niedomagań rovera był zapowietrzony układ i zabrudzona "gruszka" za filtrem paliwa. Przewody idące do i z filtra paliwa miały mikro uszkodzenia na końcówkach przez co dostawało się powietrze, po wymianie na nowe oraz przeczyszczeniu gruszki ( która była tak zasyfiona ze zaworek zwrotny się nie domykał) i odpowietrzeniu układu na filtrze i na pompie wszystkie dolegliwości ustały. Także polecam wszystkim którzy maja podobne problemy

Szukaj w obrębie swojego opisu.
Zrób wszystko jeszcze raz z dokładnym przeczyszczeniem zaworka zwrotnego nie w gruszce, ale w pompie wtryskowej. Jest bardzo czuły na nawet drobne zabrudzenia, a u mnie zawiesza się regularnie przy dużych mrozach. Najlepiej późną jesienią wymienić filtr paliwa. Po przeczyszczeniu długo jeżdżę bez problemu, ale to powraca. Pocieszające jest to, że wiem gdzie szukać przyczyny.
 
 
 
PawelLuc 




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 29
Skąd: Biała Podlaska



Wysłany: Czw Lut 24, 2011 21:06   

ok dzięki Krzysi3k, zdenek, Kaj, może tak na przyszłość choć wolał bym nie ale jak poznać jaki model pompy paliwa się ma? chodzi o ten VP czy coś. i gdzie dokładnie jest zaworek ten o którym pisał Kaj chodzi o ten na pompie paliwa i jak go przeczyścić?
pozdrawiam i dzięki :)
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Lut 24, 2011 23:30   

PawelLuc, w iDT masz pompe Bosch VP30, ja nigdy nie miałem problemu z żadnym zaworkiem. Kolega Kaj nie wspomniał czy ma wersje SD czy SDi, więc ciężko dywagować, ogólnie nie zaprzątałbym sobie głowy tym zaworkiem.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Czw Lut 24, 2011 23:50   

Krzysi3k napisał/a:
ogólnie nie zaprzątałbym sobie głowy tym zaworkiem.


Ostatnio szoso go wymieniał u siebie, bo miał problem.
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pią Lut 25, 2011 00:02   

PawelLuc napisał/a:
śmigał do dziś rana na dworze -26st C

ożesz:p trochę zimnooooo !!
PawelLuc napisał/a:
ile kosztuje remont takiej pompy?

Ja jestem już po i jestem chudszy o 3100pln - w autoryzowanym warsztacie Boscha we Wrocławiu, z roczną gwarancją.
_________________
Driving is believing !
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Lut 25, 2011 00:09   

Ewentualnie idziesz w tym kierunku:

http://cgi.ebay.co.uk/ROV...=item2eb26330fb

....z wysyłką zamykasz się w granicach 2100pln i na najbliższe 200kkm masz też spokój ;)
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pią Lut 25, 2011 00:18   

Jugol napisał/a:
....z wysyłką zamykasz się w granicach 2100pln i na najbliższe 200kkm masz też spokój ;)

O ile pompa przyjdzie sprawna. A nawet jeśli - to jak się zepsuje za 5kkm to co ?:) gwarancja jest... ale nikt ci jej w Polsce nie zrealizuje.
Dopytywałem w Boschu gdy robiłem swoją, co by było gdybym właśnie taką kupił z UK... powiedzieli ze Bosch Polska serwisuje komponenty zakupione w Polsce - a te po regeneracji wyciągnięte z zagranicznych aut są na nowo wpisywane numery seryjne do bazy danych i staje się "polską" pompą :)
się rozpisałem...
_________________
Driving is believing !
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pią Lut 25, 2011 00:22   

adamsky, po pierwsze pompa jest nowa, a po drugie nie dobrze jest tak wszystko widzeć w czarnych barwach. W końcu ta serwisowana też może się po roku rozkraczyć- idąc Twoim tokiem myślenia ;p
Oczywiście ja Ci życzę milion km na niej :ok: Więcej optymizmu ;)
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Pią Lut 25, 2011 00:58   

Tygrysku - ja tylko dmucham na zimne... ja mam takie szczęście że palca w dupie złamię :p
i dziekuje za takie zyczonko ale na 2013 rozstaniemy się z moją błękitną strzałą : :grin:
_________________
Driving is believing !
 
 
 
PawelLuc 




Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 29
Skąd: Biała Podlaska



Wysłany: Pią Lut 25, 2011 21:52   

dzięki koledzy za pomoc i wyjaśnienie mi niektórych spraw
pozdrawiam i dziękuję może kiedyś będę mógł się wam odwdzięczyć
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45 1.4 KAT 00r] SILNIK SIĘ DUSI
Przy zmianie biegów silnik się dusi
wfista Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sob Maj 15, 2010 21:24
wfista
Brak nowych postów [R45] Dusi się na paliwie, filtr ?
Puncio Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Sty 20, 2017 07:28
ADI-mistrzu
Brak nowych postów [rover 416] dusi sie i szarpie
dudek1993 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Maj 25, 2013 22:45
sTERYD
Brak nowych postów [ DISEL SIE DUSI rover 420 ]
tomeknik4 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Gru 27, 2010 09:24
walkerwalia
Brak nowych postów [R416] Roverek się dusi i nie odpala
pomóżcie-r416-r się dusi
anitkaw88 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Wto Lip 22, 2008 07:43
anitkaw88



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink