Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2001
Witam.
Chciałbym/planuje sobie wykonanie tłumika ze stali nierdzewnej do MG ZR 160. Moje pytanie brzmi jakich rozmiarów maksymalnych i minimalnych powinna być średnica wydechu. Tłumik ma być przelotowy.
Niestety ale nie znalazłem takich informacji w innych postach
Ostatnio zmieniony przez Marcin_S Wto Lut 01, 2011 15:09, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 31, 2011 21:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zamówiłem tłumik (przelotowy 60 - bo taka jest reszta wydechu, ale z porządnym wytłumieniem - ma być podobno dość cichy) dokładnie pod wymiar oryginalnego, u gościa który na allegro ma nicka extrawydech czy jakoś podobnie. Będe miał go w tygodniu a w weekend pewnie będe montował. Oryginalny tłumik fabryczny przynajmniej w MKII to straszny fajans - cały układ jest na rurach 60 a przy wlocie do tłumika jest zwęzka 50 - ponoć to mialo na celu dostosowanie spalin do nowych norm z końca produkcji. Nie robiłem na kwasówce - oryginał wytrzymał prawie 6 lat i 85kkm, mimo że zwykła blacha. Pomierz sobie dokładnie wszystko - bo być może zmienili coś w MKII - ktoś mi mówił że w MKI nie ma tej zwężki i jest chyba trochę mniejszy tłumik (ale układ tez chyba fi60)
http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=238737&c=45&f=20 poczytaj tu rozmiar nie ma znaczenia liczy się dzwięk jaki wydaje tłumik
O ile ma skromna wiedza jest prawidłowa to rozmiar ma duże znaczenie. Jak będzie za duża średnica rur to samochód będzie słabszy tak samo jest jak średnica rur będzie za mała.
Pytanie czy ktoś się może orientuje jakiej średnicy powinny być rury ?
witam.mam problem.po wymianie akumulatora w rover 200 1.6 99 r uaktywnil sie immo.co wiadomo wiaze sie z nieuruchomieniem silnika.mam 4-ro cyfrowy kod,ale nie ma pilota(nigdy nie bylo).czy ktos podpowie mi jak wpisac kod kluczykiem.pozdrawiam
Wpisujesz swoje zapytanie do watku o tlumiku i zapewne oczekuejsz odp. Rozumiem ze sprawa jest drazniaca, pilna i co tam jeszcze, ale zadalbys sobie nieco trudu i poszukal info.
Kod mozna "wpisac" przekrecajac kluczem w zamku tyle ile masz cyfre, zaczyna sie chyba od - w lewo, przeciw wskazowka zegara ... ale doszukaj, na penwo na forum bylo
Powodzenia
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Niewiem, ale dzwieczy jak moj stock - przynajmniej na wolnych
http://www.youtube.com/watch?v=KCMeFTgwIIg
Miało być cicho i podobnie do stockowego ale i tak jest "dość" agresywnie. Najważniejsze że jest przelotowy i nie blokuję przepływu spalin jak seryjny.
Niewiem, ale dzwieczy jak moj stock - przynajmniej na wolnych
http://www.youtube.com/watch?v=KCMeFTgwIIg
Miało być cicho i podobnie do stockowego ale i tak jest "dość" agresywnie. Najważniejsze że jest przelotowy i nie blokuję przepływu spalin jak seryjny.
A to stockowy myslisz bardzo blokuje?:)
O...teraz sie czuje roznice - bardziej niski dzwiek - super
U mnie tak było - na wlocie tłumik miał zwężkę tak na oko gdzieś do 50mm, ale jak pisałem wyżej dotyczy to chyba tylko egzemplarzy z końca produkcji 2004-2005.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum