no ale jak dziś wracałem z treningu włączyłem specjalnie zimny nadmuch to mi temperatura znowu podskoczyła włączył się wiatrak dopiero na 2 biegu, a jak przypompowałem dolną rure tonagle coś pstrykneło i nagle dolna rura zrobiła się gorąca i temperatura spadła.
A powiedzcie mi jeszcze cos jak wyłączyłem silnik jak już temperatura spadła to przy zaworach slyszałem tak jakby powietrze uciekało i pompa paliwa chodziła jezdze jakies dobre 2 minuty co to może być
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 26, 2011 20:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jak przypompowałem dolną rure tonagle coś pstrykneło i nagle dolna rura zrobiła się gorąca i temperatura spadła.
Moze faktycznie zacina sie termostat jak cos "pstryknelo" to sie odwiesil
panwilli napisał/a:
powiedzcie mi jeszcze cos jak wyłączyłem silnik jak już temperatura spadła to przy zaworach slyszałem tak jakby powietrze uciekało i pompa paliwa chodziła jezdze jakies dobre 2 minuty co to może być
Mogl sie zawiesic przekaznik pompy paliwowej, to co slyszales to moglo byc wracajace paliwo z liswy wtryskowej nie powietrze.
I jak ci się spisuje samochód po naprawie temperatura nie szaleje??
termostat wymieniony z jakiegos nissana i zrobiona dziurka 3mm w nim, czujnik temp to juz inna sytuacja mechanicy mordowali sie 3 dni i cos mi sie wydaje ze komputer ktory steruje wentylatorami cos sie sknocil cos tak slyszalem ile w tym prawdy to nie wiem myslalem jeszcze wymienic ten czujnik co ja zamawialem a byl on z firmy Febi i chodzil, a mechanicy 3 rozne zakladali i nie chodzily ale teraz mam inaczej zrobione ale zdjecie pokaze jutro co wymodzili zeby sie wentylatory wlaczaly bo teraz pisze z komorki i jest zbyt pozno zeby wychodzic na dwor. A jutro jade z rana do wujka zeby zmieniac zaciski na wieksze tarcze tyl i przod czyli 280 przod 260 tyl to zrobie fotki tego patentu na bol wentylatorow
Pozdrawiam
powracam do tematu bo wypłata wpłyneła na konto i chce zrobić do końca mego "grata"
I teraz tak byłem w sklepie i tak termostat wirmy jakiej gatłej ( tak to chyba sie czyta za 23) sprzedawca mówił, że są dobre ale jeszcze nie kupiłem jakiej firmy wy byście polecili??
i drugie moje pytanie powiedzcie który czujnik jest odpowiedzialny za włączenie wiatraków i najlepiej dajcie jego numer albo link jakiś
Zanim kupie te części i zaczne wymieniać nie potrzebnie to umówiłem się na badanie komputerowe jutro i zobaczymy co wykaże, ostatnio nie pokazało nic ale wole się upewnić
Podłączę się do tego tematu bo objawy mam podobne. Też mam R45 1,8 i dziś rano po paru kilometrach jazdy ze zdziwieniem stwierdziłem, że wciąż wieje zimne powietrze. Pokręciłem pokrętłem temperatury i po chwili powoli zaczęło sie nagrzewać, ale wskaźnik temperatur po raz pierwszy odkąd mam Roverka (2007) przekroczył połowę. W czasie powrotu z pracy wszystko grzało normalnie, ale postanowiłem sprawdzić i wyłączyłem ogrzewanie. I tu szok bo temperatura momentalnie zaczęła rosnąć. Zanim doszło do niebezpiecznej strefy włączyłem ogrzewanie i zaczęło spadać znowu do normalnego poziomu. Czy to prawdopodobnie termostat czy może szukać jeszcze czegoś ?
Pomógł: 7 razy Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 121 Skąd: Gliwice
Wysłany: Pią Lut 11, 2011 19:07
wojtom napisał/a:
Czy to prawdopodobnie termostat czy może szukać jeszcze czegoś ?
Na moje to dobrze kombinujesz, termostat jest stale zamknięty i nie otwiera dużego obiegu. Otwierając ogrzewanie wnętrza odbierasz część ciepła z silnika. Po dłuższej jeździe sprawdź chłodnicę, prawdopodobnie będzie zimna na górze i dole.
panwilli co do czujnika temp. to jest on taki http://img08.allegroimg.p...4/52/1431345246 i znajduje sie pomiedzy silnikiem a filtrem powietrza wkrecony w metalowa rurke od ukladu chlodniczego ale kup oczywiscie nowy nie uzywany i na tym co ja mialem pisalo temp od 90-95 stopni a co do termostatu to nie wiem jaki mi zalozyli dokladnie ale do tej pory nie mam problemow.
Ach jeszcze mam do was pytanie jak jest górna rura ciepła a dolna zimna to znaczy że się nei otwiera termostat tak??
Tak. Przed założeniem tego nowego termostatu sprawdź go w gorącej wodzie (podgrzej go w garnku). Niech Ci mechanior przewierci go jeszcze przed montażem wiertełkem.
[ Dodano: Wto Lut 15, 2011 17:16 ]
mam do was prośbe podajcie mi numer węża który dochodzi do nagrzewnicy( na schemacie układu chłodzenia to jest nr 12) bo coś mi się zdaje, że to to może być u mnie i jak będę zmieniał termostat jutro to powiem od razu żeby zobaczył czy ten wąż nie jest zapchany i czy jak nie włączam zimnego nawiewu to przy okazji nie odcinam układu chłodzenia
Teraz do rzeczy rozwiązałem wkońcu mój problem z temperaturą, kupiłem 3 termostaty i 3 się nie otwierały jeden getway, i 2 vernety, oczywiście kase mi za nie zwrócili, a mechanik jakiś kumaty był i założył mi termostat od poloneza z temperaturą otwarcia 82 stopni i jak naarzie jest wszystko okej
Polecam oryginalne termostaty Waxstat, nie sa dużo droższe a może bardziej niezawodne.
Też wymieniłem na jakiś wynalazek - i musiałem wymieniać po raz drugi.
Ale tym razem kupiłem oryginał.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum