Wysłany: Pią Mar 04, 2011 19:51 [r416]jaki model przewodów wysokiego napięcia
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998
witam poszukuje modelu przewodów zapłonowych do silnika k164f kupiłem przewody bosha ale okazało sie ze sa inne , za krótkie , przewód najdłuższy ma około 60 cm a ten od cewki do kopułki jest bardzo długu i moje pytanie jest takie czy ma ktoś pudełko na którym jest jakieś oznaczenie bo wg katalogu nie ma innych niż te co mam z góry dziękuje za odpowiedzi
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 04, 2011 19:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pamiętam, bo sam Ci wymieniałem, po tym jak wymieniliśmy kopułkę, palec (bo przewody są nowe) i podczas wymiany kopułki wypalona końcówka przewodu Janmora została w ręku.
ralfi83, RC-RV415te mi nie pasują bo takie miałem te są za krótkie tylko janmory pasowały wg opisu do mnie tych z linka nie znalazłem bo cewkę mam na silkniku
ralfi83, właśnie wiem myślałem że są jedne kable i git a tu widzę ze 3rodzaje tak jak z paskiem rozrządu 1,6 16v a tu 3 różne paski 2 rolki i po numerze silnika tak wychodzi , trzeba rozebrać i dopiero wiadomo co i jak
a jak sie teraz okazuje mam kable od 1,4 16v co ma cewkę na misce, i tak mnie zastanawia dlaczego na misce a nie wyżej przecież cała woda na nią leci
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Nie Mar 06, 2011 22:59
brozo napisał/a:
ralfi83, właśnie wiem myślałem że są jedne kable i git a tu widzę ze 3rodzaje tak jak z paskiem rozrządu 1,6 16v a tu 3 różne paski 2 rolki i po numerze silnika tak wychodzi , trzeba rozebrać i dopiero wiadomo co i jak
a jak sie teraz okazuje mam kable od 1,4 16v co ma cewkę na misce, i tak mnie zastanawia dlaczego na misce a nie wyżej przecież cała woda na nią leci
1.4 16v i 1.6 16v ma takie same przewody, cewkę i umiejscowione w tym samym miejscu. W kwestii rozrządu są 2 rodzaje i można rozpoznać choćby po kolorze korka wlewu oleju. Jeśli rozmawiasz z kimś kto nic nie wie na temat Rovera, to będzie Ci za każdym razem wymyślał jakąś bajkę, aby tylko było, że to Rover jest pokręcony a nie sprzedawca niekompetentny.
[ Dodano: Nie Mar 06, 2011 22:59 ]
Podsumowując do silników K16 (bez VVC) występują 3 rodzaje przewodów zapłonowych.
* Pierwszy model występuje w kanciakach, w których zastosowana jest cewka podobna do puszki z napojem, umiejscowiona za lampą (tylko wersja 1.4 16v).
* Drugi typ to układ, w którym cewka umieszczona z tyłu silnika (zarówno wersja 1.4 16v i 1.6 16v są identyczne komponenty). Ten typ to układ zastosowany w Roverkach z lat 96-99. * Trzeci układ to układ stosowany po 99 roku, który składa się z 2 przewodów (2 cewki umieszczone na silniku). Tu nie ma żadnych kombinacji i nie ma, że nie pasuje.
Podsumowując w Roverach 414Si i 416Si (mowa o tzw. okrąglakach wersjach z manualną skrzynią) występuje jeden typ zapłonu i jeden typ przewodów WN.
Tomi, ok kolego może masz racje ale nie zgodze sie z teorią że do mojego silnika jest jeden rodzaj przewodów bo kupiłem bosha i są za krótkie co pisałem wcześniej i wybacz ale skoro mam cewke na misce olejowej a przewód łączący cewke z kopułka ma może 40 cm wiec coś nie halo musiałem kupić jan-mory bo nie znalazłem na szybko innych pasujących a te co podawaliście bo rc-rv415 są za krótkie
a to są wtmiary jan morów
i oba są do 416
a co do rozrządu to jak poznać po korku jaka dłusość paska?? bo do mnie są 2 rodzaja 143 zęby i 145 i ja wiem jaki idzie a dla podpowiedzi powiem że mam korek czarny , bo z tego co wiem długośc zależy od napinacza, ale chętnie sie dowiem o tajnikach rovera 400
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum