Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Wahacze i inne
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Wahacze i inne
Autor Wiadomość
tomason 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 156
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Mar 08, 2011 22:09   [R620] Wahacze i inne
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Koledzy, po wymianie wachaczy(dolnego+sworznie) zaczelo skrzypiec jakis czas temu :) jednak teraz przestalo. Teraz skrzypi w drugim (pewnie wahacz dolny lub cos podobnego :) )
I jeszcze jedno, Gdy rano odpale silnik to wszystko elegancko, ale jak zgasze i za chwile wlacze to swieci mi sie kontrolka absu, wyskaczyl blad pressure accumulator(?chyba dobrze napisalem) Czy musze koniecznie wymienic pompe absu? A i po wymianie oleju jak i zaspawaniu miski olejowej zauwazylem, ze przy wysokich obrotach bierze olej(uszczelniacze zaworow czy tez i pierscienie trzeba wymieniac?) Przepraszam za chaotyke gdyby kogos to razilo :mrgreen: Pozdrawiam



Uwaga od moderatora: pisze się 'wahacz'.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Mar 13, 2011 11:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 08, 2011 22:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sob Mar 12, 2011 13:20   

Jeżeli chodzi o skrzypienie to opisz czy to przy skręcaniu kół, czy podczas pokonywania nierówności.
Jeżeli chodzi o branie oleju to pytanie jaki był poprzednio, a jaki teraz wlałeś.
Z ABSem Ci nie pomogę, bo się nie znam.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
tomason 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 156
Skąd: Lublin



Wysłany: Sob Mar 12, 2011 14:51   

Skrzypi przy nierownosciach jadąc powoli i jak poruszam autem na boki.
Wczesniej byl Castrol 15w40 a teraz 10w40.
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Nie Mar 13, 2011 01:04   

Olej móżliwe, że zaczął Ci brać, bo zmieniłeś z minerala na półsyntetyk.
Jeżeli chodzi o skrzypienie to sprawdź gumy stabilizatora, wystarczy je zdjac i przesmarowac.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
tomason 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 156
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Mar 13, 2011 08:12   

Mozna cos zrobic jeszcze z tym braniem oleju?
 
 
empe 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Lis 2010
Posty: 110
Skąd: Kalisz



Wysłany: Nie Mar 13, 2011 09:18   

Dymi na niebiesko przy ostrej jeździe? Dużo znika tego oleju na 1000km przebiegu? Generalnie to niewiele poza wymianą oleju możesz zrobić bez remontu ;)
Sprawdź kompresję na garach to powinno pomóc w ocenie stanu silnika ;)
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Nie Mar 13, 2011 15:13   

empe napisał/a:
Sprawdź kompresję na garach to powinno pomóc w ocenie stanu silnika

Tak jak kolega, a na krótszą metę możesz wrócić do minerala, bo jego zalewa się właśnie do już troszkę zużytych silników.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
carlo 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 72
Skąd: Kraków

Rover 600

Wysłany: Nie Mar 13, 2011 21:46   

Odnośnie skrzypienia.......

Miałem podobny problem i okazało się że skrzypi sworzeń wahacza dolnego.
Sworznie mam chyba orginalne zero luzu ale chyba teflon czy cóż się wytarł. :mrgreen:
Dorażnie polecam zaaplikowanie jakiegoś smaru poprzez przebicie igła gumowej osłony sworznia i wstrzyknięcie.
W póżniejszym oczywiście czasie wymianę sworznia.
 
 
tomason 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 156
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Mar 13, 2011 22:08   

Sworznie mialem wymienione i wlasnie po wymianie zaczelo skrzypiec :) Jaki koszt sprawdzenia kompresji? Oczywiscie dymi na niebiesko przy wysokich obrotach 4,5 tys wzwyż
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Mar 14, 2011 01:13   

To raczej już lekko przytarty silnik, pierścienie pewnie już nie wytrzymuja.
Jeszcze powinieneś na tym sporo pojeździć, tylko pilnuj stanu oleju.
Kolegom, którym skrzypią sworznie dolne zwrotnicy radzę od razu jechać do warsztatu, bo to ostatnia oznaka tego, że zaraz możemy być bez koła.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
tomason 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 156
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Mar 14, 2011 09:26   

Mnie juz kolo strasznie latalo wiec powymienialem ale jeszcze moze pojade na szarpaki :D Dzieki za rady Pozdrawiam

I jeszcze jedno, jezeli teraz zaleje mineral to nic sie nie stanie? Jezeli juz lac to jaki?
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sob Mar 26, 2011 10:56   

Ja jeździłem na Castrolu High Milage i nie narzekałem. Jednak nie wiem jaki miało to wpływ na silnik bo auto sprzedałem z przebiegiem 316kkm.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sob Mar 26, 2011 16:42   

Lepiej wlać minerała 15w50 shell-a

A tak na marginesie jak silnik sie kończy to może swapik :mrgreen:

Już za kilkaset złoty mozesz miec f20z1 lub f20a4 albo drożej h22 :twisted:
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sob Mar 26, 2011 21:29   

Kolega będzie rozbierał Accorda z F22 (150KM) po remoncie, jeżeli nie będzie wrzucał do siebie to pewnie będzie na sprzedaż, a pasuje niemalże Plug&Play.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
tomason 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 156
Skąd: Lublin



Wysłany: Sob Mar 26, 2011 22:50   

Gdyby pieniazki dopisaly to napewno swapik bym zrobil :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] tylne wahacze poprzeczne
Hubert_0975 Rover serii 600, Honda Accord 6 Sob Kwi 14, 2012 12:57
zuber84cool
Brak nowych postów [R620] Tylne zawieszenie, jakie wahacze
KRYS Rover serii 600, Honda Accord 2 Pią Lut 18, 2011 10:02
thef
Brak nowych postów [R620] Wahacze górne - pytanie o markę
_papa_ Rover serii 600, Honda Accord 19 Wto Mar 03, 2009 17:26
mcteusz
Brak nowych postów [R620 SDi] wahacze górne na przód w Lublinie
karolj Rover serii 600, Honda Accord 17 Pią Kwi 29, 2011 22:18
zuber84cool
Brak nowych postów [R620 Ti] Nie trzyma na biegu i inne...
rav020 Rover serii 600, Honda Accord 5 Nie Cze 23, 2013 07:44
thorm



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink