Wysłany: Wto Mar 15, 2011 14:15 [R200] Czy silnik z R414 16V pasuje do R200 ?
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: wszystkie
Witam, podobnie jak kolega bonus przymierzam się do zwiększenia mocy bo wskoczył HGF i warto podnieść mocy trochę
Jak się zorientowałem trzeba niewiele rzeczy wymieniać ale jak je zsumowałem no to nie jest ciekawie
W moim wypadku ceny z wysyłką:
głowica 450, kolektor wylotowy 120, ssący i wtryski 200 + pokrywa zaworów 100 + obudowa rozrządu 100 to daje mi w sumie 870 PLN a mam możliwość nieopodal domu kupić z sprawnego R414 silnik auto na chodzie itp oberwało w dupsko.
Pytanie czy to będzie pasować? Niby i to i to seria K no ale wolę spytać. I w takiej sytuacji może lepiej zrobić przekładkę silnika zamiast przekładać te elementy?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Mar 15, 2011 14:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Leszczu mówi dobrze, też dlatego robie tak jak robie. Kupisz silnik kompletny i nie wiadomo jak był użytkowany, uszczelka może być już na wykończeniu ale nie puszczać bąków, pojeździsz miesiąc i okaże się że do roboty, a tak zrobisz i masz PEWNIAKA. (ps. wysłałem atrape właśnie)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ta wtyczka z ssaka poprostu ma być nie podłączona a dodatkowe wyjście na ten czujnik ciśnienia jest i w tym nowym kolektorze także plug&play. A z mechanikiem ciężka sprawa, za dużo aut nabrał i ciężko mu się było zebrać, ale dziś dostałem informacje że głowice jutro odbiera (próby ciśnieniowe na kanały wodne wyszły ok, jedynie zregenerowali zawory wszystkie 16 sztuk co by było wszystko już super cacy.) I jutro się umawiam więc pewnie w czwartek/piątek samochód będzie złożony
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
kable, świece, kopułke i palec zmieniam przy okazji na nowe. Kolektor ssący jak był na wierzchu oddałem do kumpla który zakłada instalacje i dorobił mi nowsze dysze w ssącym kierunkowe do tego tylko podepne kabelki z listwy wtryskowej (mechanik to zrobi) A LPG stroje sobie sam, kilka razy jeździłem do nie jednego partacza i ciągle było coś nie tak, kupiłem sobie przewód, oprogramowanie do staga ze sterownikami jest w necie i sam stroje sobie na lpg auto, metodą prób i błędów doszedłem jakie ustawienie jest najlepsze.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum